Part1=bebeğim?

330 20 0
                                    

Selin'in Ağazından;

Bir sabaha daha uyandım ne kadar sıkıcı..........oflaya poflaya kalktım ve banyoya gittim rutin işlerimi hallettikten sonra nazlıyı uyandırmaya gittim.(Nazlının odası)

Selin=nazlı hadi kalkkkkk hadi okul var
(nazlı mızmızlanarak yatakta oturur pozisyona geldi)
Nazlı=ne var selin ya ufff uyucam ben
Selin=olmaz kalk hadi bak aşağıda bekliyorum tmm mı
Nazlı=tmm hadi git"dedi.

Bende odama gittim ve okul kıyafetlerimi giydim ve aşağı indim kahvaltıyı hazırladım tam nazlıyı çağıracakken nazlı geldi ve kahvaltıyı yapıp okula gittik.

(Okul~Sınıf)
(Bu arada nazlı ve selin aynı sınıfta değiller)

Sınıfta oturuken yakışıklı bir çocuk içeri girdi böyle mavi gözlü sarışın çok tatlıydı ve çocuğun ismini öğrenmek istedim(neden öğrenmek istediğimi bilmiyorum ama öğrenmek istedim işte) ve yanına gittim.

Selin=Merhaba ben selin senin ismin ne diye sordum
(Oda yüzüme bakmak yerine göğsüme baktı çünkü kıyafetim biraz açıktı)
X=memnun oldum bebeğim bende ali dedi ve sırasına oturdu ayrıca yan yanada oturduğumuzu anladım ve yanımdan geçerken seninle çok işimiz var dedi çok garipti benle ne işi olabilirdi ki?
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Dersde ne yazıkki(ne yazıkki diyorum çünkü ali sapık birine benziyor)yanımda Ali oturuyordu ve dersde coğrafyaydı bugün dünyanın en kötü günü galiba,hocayı dinlerken bacağımda bir el hissetmiştim o sinirle Aliye dönüp ' napıyosun'bakışı attım oda bana bakıp "çok güzelsin"dedi.Bende gözlerimi devirip önüme döndüm.
Birkaç dakika sonra zil çaldı ve ben koşa koşa tuvalete gittim.
-----------------------------------
Tam işimi bitirmiştim ki kapı açılıp içeriye biri girdi b-bu aliydi napıyordu burda?
Merhabalar ponçiklerim bu ilk part kötü olursa lütfen söyleyin veya bana öneri verin lütfen
Bbbbbbbb;))))))

Tanıdığım SapıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin