'Daar had ik me wel wat anders bij voorgesteld' grinnik ik, 'Niet zoveel praten' zegt Samuel en hij zoent me. Ik grijns tegen zijn lippen aan en ik voel een hand onder me shirt glijden. 'I want you' fluistert Samuel in me oor. Ik trek Samuel zijn shirt over zijn hoofd uit en gooi hem door de kamer. Ik voel met me hand aan z'n spieren. Damn. Hij is echt onweerstaanbaar. 'Je bent echt te knap Sam' zeg ik en ik kijk naar hem. 'Kan ik ook over jou zeggen' zegt Samuel en hij trekt me shirt uit.
Ik laat me naast Samuel op bed vallen. Dat was het dus. Seks met Samuel. Vera, heb je wel door wat je zegt? SEKS MET SAMUEL! Ik kijk naast me en kijk naar het lieve gezichtje van Samuel. Hij is zó schattig dat ik niks anders kan dan glimlachen. KLOP KLOP 'Vera?' hoor ik me moeder zeggen, 'Shit' zegt Samuel zachtjes. 'Momentje' zeg ik snel en ik raap me kleren van de grond en trek ze aan. Samuel doet hetzelfde. Ik loop naar de deur en draai hem open. 'Wat waren jullie aan het doen? Jullie zien er zo verhit uit' zegt me moeder en ze kijkt ons aan. Ik kijk rond en pak snel Fifa 17 van de grond, 'Samuel heeft me net ingemaakt met Fifa' zeg ik en ik lach als een boer met kiespijn. 'Hmm.. Oké. Komen jullie naar beneden? Er is iemand die je graag wilt zien' zegt me moeder en ze loopt de kamer uit. 'Pff..' zucht Samuel en hij gaat weer op bed zitten, 'Het was een slecht idee sorry. Ik had niet moeten komen' hij staat op en loopt weg. Even later hoor ik de voordeur dichtslaan. Ik kijk uit me raam en ik zie Samuel weggaan. Ik voel een traan over me wang rollen, dit wil ik helemaal niet zo. Ik begin Samuel écht leuk te vinden maar voor hem is het waarschijnlijk maar een spel.. Ik loop zuchtend naar beneden.
Wanneer ik beneden kom hoor ik een stem die ik liever niet had gehoord nu. Rosa. Ik loop de woonkamer in en rol met me ogen. 'Jij hier' zeg ik chagrijnig, 'Vera' begint Rosa 'Het spijt me. Ik had dat van jou en Samuel nooit door moeten vertellen dat zie ik ook echt in nu. Ik hoop dat je me kan vergeven.' Ik bijt op me lip en kijk naar de grond, daarna kijk ik weer naar Rosa. Ik vlieg haar om de hals, 'Het is al goed gekkie' zeg ik. 'Dus, hoe zit het nu met Samuel en jou?' Vraagt Rosa grijnzend wanneer we zijn uitgeknuffeld. 'Ik weet het niet' zeg ik zuchtend en ik ga op de bank zitten, Rosa komt ernaast zitten.
'Hoe bedoel je ik weet het niet?'
'Het is gewoon.. Ik vind Samuel echt leuk maar voor hem betekent het waarschijnlijk helemaal niks.'
'Hoe weet je dat zo zeker?'
'Oké. Ik ga je nu iets vertellen maar je moet echt je mond houden goed?'
'Beloofd.'
'Ik heb seks gehad. Met Samuel. Maar nadat het was gebeurd is ie vertrokken volgens mij was ik slecht..' En ik kijk verdrietig naar de grond. 'Ja ik zag hem wegrijden toen ik hier aankwam, maar Veer.. Je was echt niet slecht hoor en als ie om die reden weggaat kan je wel beter krijgen.' Rosa had gelijk, maar iets in mij zei dat er iets aan de hand was..___________________________
Heee allemaal, na lange tijd eindelijk weer een update! Ik zou 1 keer of misschien 2 keer in de week een nieuw hoofdstuk plaatsen.Xx Danique
JE LEEST
Sexlessons Ft. Samuel Leijten
FanfictionVera is een meisje van 17. Ze werkt achter de kassa bij de Albert Heijn. Één van haar collega's: Samuel, doet haar een speciaal aanbod. Sexlessons. Gek genoeg gaat ze er in mee. Maar wat als Vera gevoelens krijgt voor hem? Voelt hij hetzelfde voor h...