Zenuwachtig zit ik bij Samuel thuis op de bank, aan het randje van me shirt te friemelen. Ik weet ook echt niet wat ik er van kan verwachten.. Even later komt Samuel aanlopen met 2 glazen cola, hij geeft er 1 aan mij. 'Dankje' zeg ik met een glimlach, en ik neem een slok. 'Je bent zenuwachtig hè' grinnikt hij, 'Eigenlijk wel ja' zeg ik zachtjes. 'Hoeft niet joh! Zie het als Friends With Benefits' zegt hij en hij knipoogt. Ik knik en zet me glas op tafel neer.
'Ben je ready?' Vraagt Samuel wanneer hij zijn glas leeg heeft. 'Ja' zeg ik en ik kijk hem aan. Hij komt wat dichterbij me zitten, en legt één van zijn handen op me heup en de ander laat ie rusten op me wang. Onze hoofden komen dichterbij elkaar, n dan voel ik zijn lippen op de mijne. Zijn lippen damn.. Nee Vera, blijf erbij! We zijn vrienden, meer niet. Ik ga met me handen door zijn haar. Ik voel het puntje van zijn tong tegen mijn onderlip drukken. Ik open me mond een klein stukje, en onze tongen vinden elkaar. Samuel drukt me een beetje naar achter, waardoor hij nu bijna op me ligt. Hij gaat met zijn hand onder me shirt en grijpt naar me borsten. Ik grijns tegen z'n lippen aan en ik duw z'n hand weg. Hij stopt met zoenen en kijkt me verbaasd aan. 'Wat is er?' Vraagt ie, 'Zullen we dat maar bewaren tot de volgende keer?' Zeg ik lachend. 'Goed dan..' Zegt ie zuchtend, 'Ik ga zo maar eens' zeg ik terwijl ik op me horloge kijk. 'Nu al?' Vraagt Samuel, ik knik en sta op. Ik loop naar de voordeur toe, 'Vera?' Hoor ik hem nog zeggen. Ik draai me om en kijk hem aan, 'Nee niks laat maar..' Zegt ie en hij kijkt naar de grond. Ik doe me jas aan en ik loop naar buiten, ik trek de deur achter me dicht. Ik stap op me fiets en fiets weg. Dit was echt apart.. Waarom voelde ik kriebels in me buik toen hij me zoende? Ik ben niet verliefd op hem.. Nee dat kan niet. We zijn beste vrienden! De hele rit naar huis blijft hij in me hoofd hangen..
'Ik ben thuuuuis' schreeuw ik wanneer ik in de gang sta. Ik hang me jas aan de kapstok en loop de woonkamer in. 'Zijn pap en mam er niet?' Vraag ik aan me oudere zus Maaike terwijl ik op de bank ga zitten. Ze schudt haar hoofd, 'Ze hebben een vergadering op het werk ofzo' zegt Maaike met haar ogen nog steeds gericht op d'r telefoon. 'Oh' zeg ik zachtjes. 'Leuke dag gehad?' Vraag ik dan maar na een lange stilte. 'Ja hoor, jij?' Vraagt ze, ik knik. Ze moest eens weten wat ik allemaal heb gedaan vandaag hahaha. Ik pak me telefoon en besluit me beste vriendin Rosa even te appen.
U (20:23): Omg! Je moet eens weten wat ik vandaag heb gedaan en met wie!
Rosa (20:23): Vertel!
U (20:24): Nou kijk.. Je gaat me misschien raar vinden, maar Samuel bood me een paar dagen geleden sexlessons aan. Ik heb ja gezegd en vandaag was ik dus bij hem, we hebben gezoend.
Rosa (20:26): Je bent geeeeek, waarom zou je dat doen met je beste vriend?
U (20:26): Waarom niet? Hij wil me alleen maar helpen en hij is ook niet lelijk toch.Zuchtend stop ik me telefoon in me broekzak. Rosa snapt er ook weer helemaal niks van. 'Ik ga douchen' mompel ik en ik loop naar boven toe. Ik pak uit me kledingkast een hemdje, een kort broekje en een schone onderbroek. Ik doe de douche aan en ik doe me kleren uit. Ik ga onder de douche en was me haar en lichaam.
Na ongeveer een halfuur doe ik de douche uit en ik ga er onder vandaan. Ik droog me af en doe me onderbroek aan. Daarna doe ik ook me korte broekje en hemdje aan. Ik loop de badkamer uit en ga me kamer in. Ik ga voor de spiegel staan en ik borstel snel me haar door. Wanneer ik klaar ben ga ik aan me bureau zitten en pak me wiskunde boek en schrift. Ik moet nog huiswerk inhalen..
INKOMENDE OPROEP SAMUEL
Vera: Met Vera.
Samuel: Hey met Sam. Wat ben je aan het doen?
Vera: Huiswerk maken..
Samuel: Oh hahaha, dan zou ik je niet meer storen. Ik bel je later nog wel.
Vera: Is goed, doei!Ik hang op en leg me telefoon op me bureau neer. Elke keer als ik aan Samuel denk, of als ik z'n stem hoor word ik zo blij.. Ik denk dat ik hem een beetje leuk vind, maar dat mag niet. Ik moet géén gevoelens voor hem krijgen hoe moeilijk het ook is. Ik sta op en doe me lamp uit, ik pak me telefoon en ik ga in me bed liggen. Ik doe me oordopjes in en luister nog wat muziek. Ik val al snel in slaap.
07:00
Met me ogen nog gesloten pak ik me telefoon van me nachtkastje en ik doe me wekker uit. Het is maandag, en dat betekent weer school.. Ik zit in het laatste jaar van VWO, dus makkelijk is het niet. Ik stap uit bed en doe me gordijnen open. Het felle ochtendlicht schijnt me kamer in, en ik hoor de vogeltjes al fluiten. Ik loop naar me kledingkast en pak er een witte broek met scheuren, en een trui uit en ik trek het aan. Ik loop naar de spiegel toe en ik doe me make up op, wat bestaat uit: Foundation, mascara, eyeliner en lipgloss. Ik spuit een beetje van me Victoria's Secret parfum op en ik borstel me haar. Ik pak me schooltas en doe er de boeken die ik vandaag nodig heb in. Ik doe me telefoon in me broekzak en ik loop naar beneden toe. 'Goedemorgen' zeg ik met een glimlach, en ik kijk naar me ouders en zus die op de bank zitten. 'Goedemorgen' zeggen ze alle drie in koor. Ik zet me tas neer en loop naar de keuken toe. Ik pak een glas en schenk melk in, en drink het op. 'Moet je niks eten?' Vraagt me moeder die naast me komt staan. Ik schud me hoofd 'Ik heb haast.'
'Veeeeer' zegt Rosa terwijl ze naar me toe komt lopen. 'Hey Roos!' Zeg ik vrolijk, terwijl ik een aantal van me boeken in me kluisje leg. 'Wat hebben we zo als eerste?' Vraagt Rosa, 'Scheikunde' zeg ik en ik doe me kluisje dicht.
'Hey' ik draai me om. Oh shit, daar staat Samuel. Me hart begint meteen sneller te kloppen. 'Ik heb het gehoord over jullie' zegt Dana en ze lacht spottend. Dana is echt de grootste bitch die ik ooit heb gezien.. 'Wat heb je gehoord?' Vraagt Samuel, 'Over jullie sexlessons' antwoordt ze lachend. 'Wie heeft dat gezegd?!' Zeg ik boos, 'Rosa' antwoordt ze.
JE LEEST
Sexlessons Ft. Samuel Leijten
FanfictionVera is een meisje van 17. Ze werkt achter de kassa bij de Albert Heijn. Één van haar collega's: Samuel, doet haar een speciaal aanbod. Sexlessons. Gek genoeg gaat ze er in mee. Maar wat als Vera gevoelens krijgt voor hem? Voelt hij hetzelfde voor h...