Home

17 1 0
                                    

Acasă, este unde îți este sufletul . Cel mai probabil ai auzit de multe ori această afirmație sau poate ai şi simțit-o pe pielea ta.

Eu sincer , am simțit de multe ori că locul căruia îi spun " acasă" nu e acelaş loc cu acel " acasă" din suflet.
Deseori am sentimentul că nu aparțin aceatui loc numit " acasa " . Şi aştept parcă să apară un alt loc căruia să îi pot spune din tot sufletul şi cu toată căldura " acasă".

Apoi se mai spune ca nu contează cum arată sau unde este " casa", cât persoanele care locuiesc în ea, armonia şi fericirea lor aduc acea căldură interioară şi dorința de a reveni cu drag " acasă" . Nu ştiu câți dintre voi se grabesc spre "casă" pentru ca întradevăr se simt fericiți acolo. Eu una , din păcate nu mă regăsesc printre cei fericiți , poate din vina mea , poate nu , cert este că pentru a ne simți bine " acasă" trebuie să fim înconjurați de persoane care ne înțeleg , sunt gata sa comunice pentru a evita certurile inutile şi nu rămân indiferenți în ceea ce te priveşte ci se acordă atenție reciprocă.

Într-o " casă" ai deasemeni nevoie de multă răbdare şi iubire pentru a putea să accepți pe fiecare aşa cum este fară să încerci să îi schimbi dupa bunul plac , pentru că astfel îi faci să se simtă ca " oaia neagra " şi din experiență îți spun sincer că nu e deloc plăcut să ți se spună că trebuie să te schimbi aşa sau aşa să nu mai zic de jignirea " nu şti nimic, pleacă" ,semtimentul e groaznic ! Ai grijă la inima ta , nu o lăsa să se împietrească ştiu că nu e uşor dar daca eu pot şi tu poți !

Lost Or MisunderstoodUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum