Viitorul

12 0 0
                                    

Ce e viitorul? De ce toata lumea îl poate plănui şi vede totul roz ?
Viitorul e ceva de care ar trebui să mă tem ? De obicei oamenii se tem de necunoscut şi imprevizibil , deci nu ar fi ceva anormal să mă tem de viitor .
Ce este defapt viitorul? Toți numim viitor ceea ce ține de ziua de mâine , de anii ce vor urma şi ceea ce ne dorim să facem dar nu e capabil acum sau nu suntem pregatiți acum , dar sigur vom fii . De unde atâta siguranță ? Nimic nu e sigur prin puterile noastre . Nu ştim ce va fi într-o clipa , deci de ce suntem aşa siguri pe ce vom face mâine sau peste 1 an?
Viitorul este o mare de ceață şi totuşi cu toții speram la el . De ce ? Pentru că avem dorințe şi visuri , planuri ..totuşi ce ne împiedică să le trăim acum ? De ce nu e teama şi de faptul că nu vom mai ajunge vreodată să trăim ceea ce ne dorim ?! Avem impresia că nimic din ce vedem sau auzim ( rau) nu ni se poate întampla nouă. De unde atâta siguranță, din nou? De la speranță ..da, speranța moare ultima ,nu? Şi graba strică treaba se zice ..
Nu vreau să fiu pesimistă sau să îmi creez frici inutile , dar e atât de rău să vrei să aduci viitorul în prezent ? Se pare că da ..
Oare fricile din capul meu se datorează trecutului ?Orice e posibil . Si dacă e aşa, cum e posibil să îți creezi un viitor ignorând trecutul şi răbdând prezentul ?
Este posibil ?

Problema sa fie :

Prea multe filme , seriale şi desene cu happy-end-uri , prea multe vise şi prea multe dorințe ..?

Sau

Factorii care motivează să aspire la un viitor în prezent pot include divorțul părinților ,decesul unui membru al familiei ,existența unui părinte vitreg cu care nu se înțeleg sau un sentiment de nesiguranță cu privire la educație sau la propriul viitor ?

Lost Or MisunderstoodUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum