1

930 84 4
                                    

Nový školní rok.
Nemám být ráda? Mám se těšit? Co se na to tak dá asi říct?
Mám šanci se změnit. Víc na škole zapůsobit a možná si najít kluka? To by šlo kdybych nebyla tak zakomplexovaná osoba. Když ráno vystupuji z bezpečného místa, spolujezdce v autě mého táty, v žaludku mi nejpříjemě žbluňká. Postavím se naproti škole a chytím si popruh své tašky, kterou mám přehozenou přes pravé rameno.
V tom ke mě potichu zezadu přicupitá má nejlepší kamarádka Allison.
Usmívá se od ucha k uchu, položí mi ruku na rameno a obejme mě.
Dneska vypadá, skvěle. Skoro si až povzdychnu, když srovám ji se sebou.
Allison má krátké hnědé vlasy, krásné. Já mám zrzavé dlouhé a nehezky vlnité.
Allison je hezky štíhlá a opálená. Já jsem samá bílá skoro až průsvitná kůže s křehkými kostmi.
,,Jak se máš?'' zeptá se zdvořile ale než ji stačím vůbec jakkoliv odpovědět už mě chytá za ramena a otočí směrem, kterým zrovna přichází Stiles Stilinski.
Nejoblíbenější kluk na škole. Nejkrásnější kluk na škole. Nejchytřejší kluk na škole.
Dřív než se stal tak oblíbený, jsme si jako děti hráli v pýsku, ale to už je dávno...
Zrovna vystoupil ze svého auta a chystá se projít kolem nás.
,,Ahoj Stilesi...'' začnu když je dostatečně blízko na to, aby mě slyšel..,,vypadáš..'' chci říct jak moc mu to dneska sluší ale on si jde kolem dál jako bych ani nic neřekla, narazí na svého kamaráda a jdou společně do školy.
,.vypadáš jako by ses chytal mě ignorovat'' dořeknu a ušklibnu se. Allison z toho má hroznou srandu, ale já se jen smutně šklebím.

You look like, you're going ignore me.Kde žijí příběhy. Začni objevovat