SM 19

846 66 1
                                    

enjoy the video ~~~ Rugi x tgok ..

Siapa jangka , dulu musuh ketat ... kalau boleh taknak tengok muka .. bertengkar lidah .. tapi sekarang , itulah yang disayang .. muka tulah yang always dirindui ..

-------

Disebabkan pelajar junior dijadikan mangsa telah ditangkap oleh pengetua , Areum terpaksa menyorok ..

Semakin lama , dendamnya terhadap Mingyu dan Yeol makin mengunung tinggi . Sebelum dye ditangkap , dye akan pastikan dendamnya akan terbalas .. biarlah dengan apa sekalipun .. DYe takkan biarkan mereka hidup bahagia .

Dye merancang sesuatu yang akan mencabut nyawa sesiapa sekalipon andai terkena ..

DYe tersenyum sinis ..

"Kalau tak dapat kucing , tikus pon jadikan .. HAHAHA ! *mengilai* kau akan mampus !!!" Jerit Areum sekuat aty ..

--------

Mingyu dan Yeol sama² menonton tv ... walaupun tv tu sedang menyiarkan drama yang menarik , tapi mereka langsung tak beri tumpuan .. mereka sibuk berborak² ..

"Chagiya , cuti nanti kajja .. kite pergi honeymoon .." Mingyu menyatakan hasrat dihati sambil tangannya sibuk bermain dengan hujung rambut Yeol ..

"Eo ? Honeymoon ? Nak buat ape ? Tunggu lah habis sekolah .. senang bole lama² .. nie tak , cuti cume 1 minggu .. mana sempat .." Yeol berfikir-fikir .. tak seronok kalau pergi sekejap .. buat penat aje ..

"Alooo . Omma tu dah minta cucu tau .. kesian dyorang .." Mingyu membuat muka gatalnya .. kononnya nak menggoda Yeol ..

Pamm !! *sory hambar*

Yeol menampar muka Mingyu dengan kusyen kecil yang dipegangnya ..

"Yah ! Byuntae ! Belajar tak habis lagi dah berangan lebih .. eii .." muka Yeol kemerah-merahan menahan malu .

Sejak mereka sudah berbaik-baik , Mingyu suka cakap ikut sedap mulut dye aje ..

"Omma !! Appa !! Yeol taknak baby !! *buat muka nak nagis*" melihat gelagat Mingyu yang acaca comel membuat Yeol ketawa ..

" dah .. malas nak layan .. makin layan makin byuntae .. Yeol nak tido .. esok Xiao ajak pergi tasik .." Yeol sengaja mahu lari .. takut mukanya merah semula ..

"Ish ! Asyik² Xiao .. takde nama lain ke ?" Mingyu memuncung .. jelez + merajuk ..

"Lah ? Dengan Xiao pon nak jelez ke ? Lain la Yeol keluar dengan GD Saem .. aigoo .. Xiao ajak awak sekali .. nak meraikan sempena Minhyuk dan Hanna official couple .." Yeol menerangkan .. pening dibuat apabila dapat laki yang kuat merajuk + jelez ..

TAnpa menunggu jawapan Mingyu , Yeol menarik tangan Mingyu untuk mengajaknya tidur .. kalau layan keletah Mingyu , sampai esok tak tidur ..

--------

Yeol dan Mingyu sama² pergi ke tempat yang dijanjikan .. kelihatan taman di tasik itu cantik dihiasi bunga² dan belon² .. walaupun buat pada siang hari , tetap cantik ..

Yeol terpegun melihat kelopak bunga yang ditabur membentuk hati .. belon² yang berwarna-warni .. mengalahkan wedding yang bertemakan garden ..

"Xiao , kau sorang ke buat semua nie ? Cantik .." mata Yeol seakan² melekat pada hiasan itu semua ..

"Takde lah .. aq mintax tolong Monsta X dengan Seventeen .." Xiao jujur .. mustahil untuk dye buat sendiri dengan cantik ..

"EO ? Monsta X dengan Seventeen ? Serius ? Tak tahu pulak lelaki pandai gubah bunga , belon semua nie .." hampir saja Yeol mahu tergelak .. bila membayangkan mereka membuat semua nie .. seakan tak percaya ..

Dilihat atas meja , ada 2 biji kek .. 1 tertulis "Minhyuk ♥ Hanna forever" dan lagi sebijik "would you be my love forever ?" Yeol pelik membaca ayat diatas kek itu .. tapi dibiarkan saja ..

Difikirkan yang Minhyuk mahu melamar Hanna ..

Perlahan² Mingyu memeluk Yeol dari belakang .. disandarkan dagunya pada bahu Yeol ..

-tbc-

Mauahhahaha .. tbc tbc .. hehe .. mianhaee lme mnghilang .. jeongmal mianhaee ..

#kipidap
#dongibap
#duderbes
#derlejen
#SCHOOLMATEFIGHTING

SCHOOL MATEWhere stories live. Discover now