Jeg vågnet en morgen og var MEGA glad for jeg skulle i skol og se Jamse jeg vil ønske at vi kunne være mere sammen i skolen og ik kun efter skole.
1 uge serner
Var jeg på vej hjem fra skole. Jamse var skole men jeg så ham ik på vej hjem. 2 minutter efter er det ca. 50 meter til jeg er hjemme jeg gør forbi en busk og der er lyde. Jeg ved ik hvad der sker. Jeg bliver taget om munden og trækket ind i buske. Jeg ved ik hvem det er og hvad det er der sker. Det helt mørkt og jeg kan ik se noget jeg kan kun høre nogen der visker.Det bliver tænd en lommelygte 1 minut efter og jeg har ik sagt noget endnu men vent jeg kommer til at skrige når jeg finder ud af hvilken idiot der har kidnappet mig. Jeg ik se så meget man kan kun skimme der er en dreng og kun en dreng og ved ik hvem men han er færdig (altså jeg slagter ham). Man begynder at kunne se meget og jeg kan se det er Jamse , jeg vælger at ik sige noget men skrige og jeg er Super Star til at skrige jeg. Jeg skreg og måske blev han døv jeg håber han blev. Skal jeg slå han 🤔 jeg gøre det sku da. Jeg sparker ham lig i klokke-stedet og han "avvvvvhhh..." Og jeg siger "fuck dig, din mor og din olde far's bror. Og løber ud og hjem. Jeg har ik tænkt mig at sige det til mine forældre, for de gør et stort nummer ud af det. Luge nu står jeg ude for min lejlighed og trækker ned i håndtaget men døren er låst og jeg har glemt min nøgle der inde. Og min mor sagde til mig om morgen at mine forældre ik er hjem ind til klokken 01:30 om natten for de har arbejde som vagt. Lig pludselig er det en der prøver at åbne døren inde fra og jeg høre en stemme en mand der siger...
YOU ARE READING
Alene
RandomHistore er min første og de er ik så god men prøv at læs kapitelerne og stem