På en måde vil jeg ik slå ham mere. For jeg ved ik hvad han vil med mig da han gjorde det han nu gjorde med mig. Efter jeg slog han den morgen foran hele klassen er jeg alene igen. Jeg ved ikke om flok er bange for mig men jeg er ligeglad. For mig og mine forælder har snakket og at flytte skol og by. Så man kan sige et helt nyt liv for mig og mine forældre de skal havde nyt job og mig ny skole. Men vi flytter efter sommer ferien. Det er nemlig snart sommerferie om en uge.
En måned efter
Der er kun en uge til sommerferie er slut. Jeg glæder mig MEGA FUCKING MEGET til at møde min klasse. 8 klasse. Den by jeg bor i nu er meget lille men der er meget søde mennesker i. Selvom jeg skal begynde i en ny klasse føler jeg mig stadig alene. Men jeg håber jeg ikke er det i den ny klasse. Håber.Nu skal jeg pak min taske og hvad skal men havde med penalhus,lipgloss,oplader o.s.v og ik bøger for det har jeg ikke.
Der er kun 2 dage til jeg skal starte i den nye skole WAWO jeg glæder mig vildt meget.Første skole dag
Da jeg kommer ind i skolen er der mange elever. Skolen er stor og flot. Men lader os nu se om det det være at gå her. Jeg skal gå i 8.A men hvor det er. 😐
Jeg læser på en døre at det er 8.A. Da jeg kommer ind byder to piger mug velkommen og viser mig hvor jeg skal side. Den her skole er meget elegant og fin.
YOU ARE READING
Alene
RandomHistore er min første og de er ik så god men prøv at læs kapitelerne og stem