Müptezellerin dünyası 1

122 0 0
                                    

Arap semte esmer we civcivin yanına gelir we dafiden bahseder we ESMER ARAPA BİDAHA denk gelirsen çagırda bizde tanısalım anlattigına göre güzekt insan buyuret çay çorba içeriz der bu kararı cıvciv

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arap semte esmer we civcivin yanına gelir we dafiden bahseder we ESMER ARAPA BİDAHA denk gelirsen çagırda bizde tanısalım anlattigına göre güzekt insan buyuret çay çorba içeriz der bu kararı cıvciv.de ARAP.DA onaylar . . ESMER dogulu bir ailenin enbüyük cocugudur 23 yaşında olan esmerin unutamadıgı bir sewdiyi wardır adı gizem .gizem kahverenki gözleri sarısaçlari olan buday tenli güzel bir kızdir birbirilerini cok seven iki sewglidirler hersey cok güzel ilerliyordu. taki ESMER askere gittikten 6ay snra Gizemin ayrilma haberini alıncaya kadar deliye dònen ESMER neyapacagnı dahi bilmiyor caresızce düsünüyor we zamanla gizemin kendisini sewmedyini anlayan esmer unutmasada alismaya çalisıyor esmerin tek hayali bigün zengin olup arkadaslarini we kendisini bu bitik semtten cekip kurtarmaktir buda okadar kolay deyildir madde bagimlisı olan esmer arap ve civciv ilk adımi maddeyi birakarak birbirılerine birdaha icmeme sözú vererek atarlar . Çalisip kazandiklari paranın %25ini ortak banka hesabına atarlar toplanick parayla is kurmak isteyen gencler . Aralarına dafiyide alarak yola koyulurlar . Dafiyi yanına iş.e sokan esmer toplanan parayla hangi isi yapabiliriz diye arkadaslarına sorar parayi dahada yükseltmek icin haftasonu pazarda tişòrt iç çamasırı satmaya baslarlar satıslarin olmasi bizimkileri cok memnun etmistir para nerdeyse ikikatina cıkmıstr we parayi bankaya yatirip yeni isler pesinde kosarlar semte nakliye isi yapan abileri ismaile gidrler we is isterler ismail ORTAKÒYDE bir ew tasınica yükleme isini siz yapin adam bası 150tl alin der bizimkiler bisüre bakıstıktan snra kabul ederler . Verilen adrese giderler eşyaları yüklemeye baslarlar tam bitmek üzereyken bahçede kadesiyle oynayan dünya güzeli kız bizim ESMERİN ilgi odagı olur ESMERİN kendisine baktıgını gören kız esmere bkıp hafif bi tebessümle kolay gelsin der biyzimki tutulur knusamaz heycanından Lal olur . Kız arkadasiyla binaya girip gözdn kaybolur osirada arapla dafi gelir esmere seslenir fakat esmerin dünya umrunda deyldir. Bisüre snra soktan cıkan esmere arkadaslari neolduğunu sorar esmer kisık bi sestonuyla tutuldum der. Civciv kime serapa.mi diynce esmer heycanla tanıyormusun diye sorar civciv ise yok be kardsim ewini tasıdıgımız kadın temin seslendi serap gel yardım et diye ordan biliyorum..

Müptezellerin DünyasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin