Çekip gidesi geliyor insanın böyle birden yol nereye götürürse, nerede tükenirsek oraya kadar bidaha hiç ulaşama bana istiyorum. Hep beni özle hep içinde bir eksiklik kalsın, hep yolumu "birgün elbet gelecek" diye bekle istiyorum. Al biletini be kardeşim neresi olursa olsun yıldızlar nerede biterse oraya kadar neresini huzurlu bulursak,. Doğruyu söylemek gerekirse ölmek de istiyorum hep aklımda vardı zaten o düşünce. Düşünsene bir daha hiç sesimi duymıcaksın, her hatanda affeden, saç teline kadar seven biri olmıycak.
Ne güzel olurdu dimi, ya uzaklara ya mezara. Hangisi daha az koyardı sana. Yaptıkların için siktir olup gitmem mi yoksa bitmiş ciğerlerimiz yüzünden mezara mı?
Ne zaman bu hale geldim onu da bilmiyorum. Bir sabah kalkıcam bütün eşyalarımı toplayıp sana bir mektup yazıcam "günaydın geleceğim, sen bunu okurken ben çoktan gitmiş olucam,hayır geri dönmiycem sen beni hiç haketmedin sevdiğim şimdi bensiz mutsuz ol, umutsuz ol" yazılı bir mektup
Çıkıp gidicem daha sonra biletini alıcam koltuğuma oturucam araba hareket edecek, sende tam o sırada uyanmış olacaksın "çiçeğim" diye seslenirken mektubu göreceksin, yüzünü bile yıkamadan beni aramaya çıkacaksın. Bilet alabileceğim yerleri tek tek dolaşacaksın ve tam aldığım yere geldiğinde telefonuna bir msj gelecek çok uzak ülkeden çekilmiş bir fotoğraf. Eve dönüp içemeye başlayacaksın "nasıl bırakıp gittin" diyeceksin aklına yaptıkların gelecek içki şişesini kırıp bileğini keseceksin daha sonra uyucaksın. Aylar yıllar geçecek beni bekliyor olacaksın. Kapına bir mektup gelecek. Açıp okuyacaksın mektupta ise "merhaba canıma kasteden adam bu sana son mektubum önceki mektubumda gitmek mi? ölmek mi? demiştim.
Gitmeyi denedim olmadı sensiz, şimdi de ölmeyi deniyorum bana hakkını helal ediyormusun diye sorarsan sana hakkım helal sevgim haram olsun çok sevdim lan ben seni bencil herif sen hep kendi mutluluğunu düşündün.
Şimdi de mutlu ol bak hikayemiz böyle bitecekmiş demek ki " yazar. Ardından bile sela okunur ardından da adım.
Hadi mutluluk duy şimdi...