Chapter 2.

215 7 0
                                    

Lauren's Point Of View
Als Loïs naar school vertrokken is pak ik mijn mobiel er nog eens rustig bij, en lees met een zuur gezicht het whatsapp-gesprek tussen Kaj en mij nog eens door.

Klootzak: Hii bæ, how are u?

U: Hoi, ten eerste, ik ben je bæ niet en ten tweede, het gaat goed met me, totdat jij me appte.

Klootzak: oh, wat een belediging van zo'n schattig meisje.

U: Wacht maar totdat ik je in elkaar klap. Dan vind je me niet zo schattig meer.

Klootzak: Wowow easy. K zie je morgen wel weer.

U: Doei.

En dit was gisteravond. Ik stop boos mijn mobiel weer in mijn broekzak en trek mijn zwarte leren jasje aan die aan de kapstok hangt. Als laatste doe ik mijn ketting om, die van grote waarde is. Het is een familieketting die van moeder op dochter overgedragen word. Ik kijk in de spiegel voor het eindresultaat. [Zie foto]. Ik heb een witte kanten croptop aan, met daaronder een skinny jeans en mijn adidas sneakers. Lichte wallen zijn onder mijn ogen te zien van slapeloze nachten, en ik trek mijn mouwen van mijn jasje wat verder naar beneden zodat je de blauwe plekken van de training niet ziet. Ik zucht, tijd om naar school te gaan.
##
Op school aangekomen kijken alle jongens me aan. Maar geen één waar ik de aandacht aan schenk. Vanuit een ooghoek zie ik Kaj naar me kijken. Ik zie hoe hij en zijn squad naar me kijken. De één geïntresseerd, de ander begerig. En Kaj, daar wil ik niet over spreken. De jongen met de blonde haren likt zijn lippen even, precies op het moment dat ik langsloop. De klootzak.
'Hey Lauren,' hoor ik dan een stem achter me zeggen. Ik draai me in een fractie van een seconde om, uit reflex. Het is Jasha maar. Gelukkig. Hij is een van mijn beste vrienden, die buiten de squad valt. Hij is erg begripvol en lief. 'Hey, leuk je weer te zien,' begroet ik hem. 'Hetzelfde.'
Na deze woorden lopen we naar onze les. Biologie. De enigste les waar ik niet bij Loïs in de klas zit. Maar wel bij Kaj. En het grootste probleem, ik zit naast hem. Bij het klaslokaal aangekomen zit de klootzak er al. Ik vloek binnensmonds en loop rustig naar mijn plek.
Ik laat mijn tas naast de tafel neervallen, en ga zelf op mijn stoel zitten.
'Hi babe, je ziet er geweldig uit vandaag,' zegt de jongen terwijl hij een hand door zijn blonde haar heen haalt.
'Probeer je grappig te zijn? Ik ben je babe niet, en dat zal ik ook nooit worden,' snauw ik hem toe. Waarom is deze jongen zo vervelend irritant?
Naarmate de les verstrijkt, hoe irritanter hij word. Hij legt een hand op mijn been, en ik verstijf. Wat een pedofiel!
Mijn gedachten zijn weg, helemaal weg. Totdat iemand mij aantikt en met een bezorgd gezicht aankijkt.
'Lauren? Gaat het wel oké met je?' ik kijk hem met een zuur gezicht aan op het moment dat de bel gaat sta ik op en loop direct weg naar de aula, waar ik bij mijn groepje ga zitten.
Zou Loïs ook zulke problemen met Samuel hebben?

Written by: @MorganClue

Maffia Rivals ft. S.L & K.v.d.vWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu