Se pare ca trebuie sa reincep plictisitoare mea rutina zilnica. Dupa ce mi-am luat niste pantaloni scurti, un tricou si niste tenesi am coborat pentru micul de jun.
- Buna dimineata scumpo.
- Hei mama. Um, azi cred ca o sa ajung mai tarziu deoarece clubul de lectura se intalneste si...
- Stii ca sunt mandra de tine pentru rezultatele tale excelente Taylor, dar as vrea sa vad ca iesi si tu cu prietenii tai, sa mergi la petreceri ca si ceilalti adolescenti.. Ai 17 ani, trebuie sa te mai distrezi si tu.
- Mhm, bine mama ne vedem acasa, am bombanit in drum spre iesire.
Stiam ca avea dreptate si ar trebui sa ies si eu din casa ca toti adolescentii de varsta mea, dar fiind o fata care pana acum mereu statea in casa invatand nu prea am avut timp sa imi fac prieteni. Mergand spre liceu mereu vedem fete care erau din scoala mea si se intalneau cu prietenele lor, sau chiar cu iubitii lor si ma intrebam cand o sa fac si eu asta..
Ajungand in curtea liceului grupul baietiilor ' cool ' si populari cu care orice fata ar visa sa se imprieteneasca, incepeau sa imi de-a tarcoale masurandu-ma din cap pana in picioare. Nu stiam daca ar trebui sa ma simt flatata, sau rusinata deoarece nu stiam daca chiar ma considerau frumoasa sau doar isi bateau joc de mine. Sa fiu sincera, incepeau sa faca asta destul de des in ultimul timp, iar ei nu faceau asta cu orice fata din liceu. Revenind cu picioarele pe pamant, m-am dus in clasa deoarece aveam biologie cu Mr. Mathew si deobicei se enerva cand elevii intarziau la ora lui.
Dupa ore si dupa ce am mers la clubul de lectura, mergeam pe aleea stramta din parculetul din apropierea casei mele. Auzeam ca cineva alerga in spatele meu asa ca m-am intors sa vad cine era, iar atunci am fost uimita sa vad ca popularii baieti care imi dadeau tarcoale de ceva timp alergau chiar spre mine.
- Hei, Taylor nu ? Ma rog, vroiam sa te invitam la petrecerea de vinerea asta la piscina din casa mea. Ce zici, ai vrea sa vi ?
- Pai.. Nu stiu Josh adica..
- Haide ! E prima petrece de vara asta cu ocazia ca se termina in sfarsit inca un an de liceu. Nu poti rata asa ceva.
- Ok. O sa fiu acolo..
- Vineri la ora 7 la mine acasa. Poarta ceva sexy si adu-ti si costumul de baie, mi-a spus in timp imi facea cu ochiul si mergea inapoi la grupul lui.
Ajungand acasa am gasito pe mama gatind ceva ce a invatat la clubul de gatit. Se pare ca vom manca pizza si in seara asta..
- Hei scumpo.
- Buna mama. Stii.. Azi un baiat m-a invitat la prima petrecere din vara asta la el acasa si..
- Nu pot sa cred ! Serios ? Haide sa iti alegem hainele de acum !
- Mama.. E jenant stii.. Am 17 ani nu 10. Plus, petrecerea e doar vineri dupa cum ti-am spus.
- Bine, bine. Sunt asa de mandra. Un baiat a invitato pe fetita mea la o petrecere.
- MAMA !
- Bine, gata termin.
Acum toata saptamana o sa vorbeasca doar despre asta.. Of. Mai bine m-as apuca de teme.