Capitolul 2.

103 2 1
                                    

Se pare ca marea zi de vineri a sosit si ar trebui sa incep sa ma pregatesc. Dupa cum mi-a spus Josh mi-am pus costumul de baie deoarece se pare ca era o petrecere la piscina si mi-am luat niste pantaloni scurti negri extrem de mulati care imi evidentiau fundul, si unul dintre cele mai decoltate maieuri pe care le aveam. Nu ma simteam prea bine cu acea combinatie de haine pe mine, dar mi-a spus sa fiu imbracata cu ceva sexy asa ca asta am facut.

- Bine mama eu plec, nu ma astepta ! 

- Cat am vrut sa aud cuvintele astea. Pa scumpo, sa te distrezi.

Doamne, car de jenanta poate sa fie uneori.. Mergand spre casa lui Josh care nu era departe am vazut multe grupuri de adolescenti din liceul meu razand si grabindu-se spre casa lui. Ajunsa acolo am batut la usa iar Josh s-a bucurat cand a deschis usa si m-a vazut. Ma poftit inauntru, nu inainte sa ma analizeze din cap pana in picioare si sa isi muste buza intr-un fel foarte sexy.

- Se pare ca mi-ai ascultat sfatul si ai venit imbracata cu ceva sexy. 

- Mda.. Asa se pare.

- Ok, eu ma duc la niste prieteni de ai mei dar simte-te libera sa bei cat vrei si distreaza-te, a spus in timp ce se indeparta de mine si imi facea cu ochiul.

Nu prea stiam ce trebuia sa fac, deoarece nu mai fusesem la nicio petrecere vreodata. Mi-am facut totusi curaj si am luat un pahar cu bere. Am dat putin tarcoale camerei unde toti dansau si se imbatau si am mers spre piscina. Acolo erau multi adolescenti din liceul meu, printre care so Josh. Mi-a facut cu ochiul, lucru care se pare ca il facea cam frecvent, si mi-a facut semn sa ma indrept inspre el. Indreptandu-ma inspre el si grupul cu care statea, doua din cele mai populare fete din scoala s-au oprit uitandu-se uimite la mine.

- Tu esti Taylor ? ..

- Da.. Facem mate impreuna.

- Da stiu, dar esti asa diferita.. De acum daca vrei poti sa stai cu noi, se pare ca Josh te place si nu o sa ne mai faci de ras.

Nu stiam daca ar trebui sa fiu incantata ca ele ma vor pe mine ca prietena, sau suparata deoarece se pare ca pana acum le era jena si sa imi vorbeasca.

- Pai.. Da sigur.

- Se pare ca te indreptai spre Josh, haide sa mergem.

- Buna din nou frumoaselor, a spus el in timp ce ne examina pe toate.

Cele doua fete, Lucy si Jesy, i-au zambit fiind multumite de ce tocmai au auzit, asa ca am facut si eu acelasi lucru fiind noua in chestia asta cu flirtul. Cred ca si el a observat asta, deoarece a ras cand mi-a vazut reactia. M-a luat de mana, iar cu cealalta mana a inceput sa-mi pipaie fundul si a inceput sa ma traga dupa el. Cele doua fete au chicotit cand au vazut asta.

- Ai noroc, e foarte bun in pat. Poate intr-o zi o sa incercam toti trei, a spus Lucy cu un zambet pe fata.

' E foarte bun in pat ? ' De ce imi spune mie asta.. Gandurile mi se insiruiau in cap, cand am realizat ca am ajuns in camera lui iar el isi dadea jos tricoul. A inceput sa vina spre mine si m-a aruncat in pat, apoi a inceput sa isi urce mana in sus spre sanii mei. In acel moment l-am plesnit iar acesta a ramas uimit. Banuiesc ca nicio fata nu l-a refuzat pana acum.

- Haide, ai 17 ani si esti la o petrecere cu cei mai populari adolescenti din liceu, chestii ca astea se intampla mereu. Asta e pretul popularitati. Banuiesc ca vrei sa fi populara, nu ? 

- Da, dar..

- Atunci, lasa-ma sa te rasfat cum doar eu stiu. Sunt bun cand vine vorba de fete virgine nu te teme, mi-a spus in timp ce incerca din nou sa isi bage mana pe sub maieul meu.

De data asta nu l-am refuzat iar el.. 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 08, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Good girl gone bad.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum