NOT

40 3 8
                                    

Kender i det,
når man tror det hele går godt,
men så alligevel ik'.

*Ring Ring Ring*, min hånd famler efter vække uret. Hvorfår skal man hver dag, op klokken 06:15, for at kunne nå at have sine fødder inde i klasse værelset præcis kl 08:00.
Det bliver hved med at ringe. Hvor har jeg lagt det fucking vække ur henne?!
Eeendelig får jeg fat i det, og får det stoppet.
Jeg sætter mig op i sengen, kigger mig ind i spejlet. Jeg er endelig ret køn, det siger mine veninder ihvertfald.  Jeg har langt lyst hår, lyseblå øjne, fregner, smalt og tyndt ansigt. Lange tynde ben.
OR NOT
Lige nu taler jeg om min bedste veninde, Mathilde.
Det er nok også en af grundene til at, det er Mathilde der har en kæreste, og ikke mig.
Mig?!
Jeg er næppe tæt på hende.
Jeg har heler ikke en kæreste.
Jeg har derimod, "mellem langt" brunt hår.
Ingen fregner.
Ingen tynde ben.
Ikke noget smalt, tyndt hoved.
Ikke nogle smukke lyseblå øjne.
Jeg har et rundt hoved, med tykke store kinder. Grå, blå, grønne øjne. Og IKKE den pæne slags af dem. MEN i det hele taget er jeg bare glad for at, Mathilde vil være sammen med mig?!
Fordi det er nemlig sådan at, i vores klasse er vi 6 piger. Lige antal. Man er sammen 2 og 2, og så er man ikke sammen med andre. Og JEG er glad for at, den smukkeste pige i klassen valgte at være sammen med MIG! Eller det vil sige at, jeg var den eneste der ikke havde en makker, og så var hun ligesom nød til at vælge mig.
Men det snakker vi ikke om mere...

SHIT, KLOKKEN!!
07.13
Hvad har jeg lavet??!
Jeg har ikke spist morgenmad, tøj på, lagt make up. IGEN er jeg nød til at lægge make up fordi, jeg har urenheder, OVER DET HELE.
Det er sådan noget Mathilde ikke behøver.
IGEN!
Tiden løber afsted.
Jeg får tøj på. Tager en "lille" yoghurt med, og så afsted.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Det var alt for 1. Afsnit.
Jeg håber at i synes det var godt. MEN husk historien er jo næsten ikke startet...
Håber i vil læse videre.👻💘
- KNUS MIIG.

Sød uden på-Ond inden iDonde viven las historias. Descúbrelo ahora