(Eunji): Ben Eunji daha doğrusu Jung Eunji, 18 yaşımdayım... Aishhh okula yine geç kaldım. Neyse sonrasını başka zaman anlatırım.
Saat: 7h30 Akşam alarmı kurmayı unutmuşum. Aishhh ottoke (ne yapıcam), bugün okuldaki üçüncü(son) yılıma başlıyorum, hemde ilk günüm, ilk günden geç kalmak hiçte iyi değil. Her yılın birinci okul günü hep böyle yaa. Resmen 30 dakkika geç kaldım. Kesin Kang hoca bana çok kızacak (Kang hoca JF okulunun en ünlü öğretmenidir, ve tabikide en serti) "Pijamaları çıkart; yatağın üstüne at; üstünü giy; yüzünü yıka; dişlerini fırçala; saçını tara topuz yap; çantanı sırtlan; şimdi okula koşşşşş...Aishh unutmuşum anneanne'ye not bırak(Eunji anneannesiylen yaşamaktadır), pazardan gelince bakar, okur".
(bu Eunji'nin kendi kendine konuşması daha doğrusu kendine verdiği görevler). Notun üstüne: "Annanneciğim ben okula gidiyorum, ilaçlarını almayı unutma, kapıyı kilitlemeyi unutma, akşam görüşürüz Bye..." diye yazar. Notu yazar ve hızlıca kaçar.
(Anneanne'nin telefonu yok ve istemediği için, sevmediği için ve kullanılmasını bilmediği için: Eunji ile hep notlaşırlar, yeri gelincede mektuplaşırlar).Eunji her zamanki okul yolunu kullanır ve bütün gücüyle koşmaya başlar. Eunji okula koşarken bir anda telefonu çalar, yavaşlar, durup:
~•••••• ve açıp bakar:Eunji: -" Yobuseyo ? (=alo, kimsiniz anlamında)
Krystal (en iyi arkadaşı):
-Benim Krystal, telefon numaramı değiştirdim...Neyse Eunji niye okulda değilsin ? Nerdesin kızım? Çabuk gel ! Yine geç mi kaldın, yoksa???Eunji: - Mağalesef evet Krystal, kesin Kang hocadan bir sürü laf yiğicem. Aişşşh neyse kappatıyorum, görüşürüz çingu. Bye...
Krystal: - Tamam okulda görüşürüz, Bye. "
Eunji telefonu kapattır, yoluna devam eder ve bir anda durur gözlerini kocaman açarak yerdeki adama bakarak şaşırmış bir halde konuşmaya başlar:
Eunji: - "Aman Allahım, ne oldu burada ???!!!"
Birinci bölümün sonu ^^^^^^^^
Bu benim ilk hikayem InşAllah beğenirsiniz. Bu hikayeyi taabikide kore dizileri sağyesinde uydurdum. Yorumlarınızı bekliyorum, ve beğenmenizi de! Sizi seviyorum çingular (arkadaşlar). Allaha emanet olun yeni bölümle görüşmek üzere !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lee Hyun Woo'nun Çiçeği
FanfictionKore hikayesi Lee hyun woo Jung Eunji'nin kalbini çalabilecek mi ?...