Pogrubioną czcionką będzie zapisany tekst pisany przez @Kafina5 reszta jest napisana przeze mnie. Miłego czytania.
***
Wszystko zaczęło się od kropki. Kropka była Ziemią i rozwijała się jedząc meteoryty i pijąc z drogi mlecznej. W końcu urosła wystarczająco, aby mogło pojawić się życie. Na Ziemi pojawiły się pchełki, rodzaj ten nazwany został: ludzie. Pojawiły się także: woda, ziemia, ogień i powietrze. Pchełki czuły się samotne, więc z powietrza stworzyły ptaki, z ziemi krety, z ognia smoki, a z wody ryby. Ludzie bawili się z ptakami i kretami, smoki oswajali, a ryby zjadali. Jednak smoki odkryły swą potęgę ognia i zbuntowały się przeciw ludziom, atakując ich. Pchełki uciekły i zbudowały zamki, tak powstało średniowiecze. Młodzi mężczyźni stawali się rycerzami i zabijali smoki, uwalniając przy tym piękne panny, aby się z nimi hajtnąć. Gdy cała smocza rasa wyginęła (przynajmniej ludzie tak myśleli) rycerze walczyli między sobą o zdobycie ręki panny. Coraz więcej rycerzy ginęło, wszczynali spory, aż w końcu wybuchła 1 wojna na ich dotychczas spokojnym świecie, którego postrachem były jedynie smoki. Rycerze zawierali sojusze, mieli też wrogów, walczyli, wygrywali i przegrywali, aż nastała nowożytność i kobiety doszły do władzy. Chodziły na głosowania, ale to im nie wystarczało, chciały również zarabiać tyle ile mężczyźni. Były powstania, aż kobiety stały się równe mężczyznom. Ale to nadal im nie wystarczało, chciały być ważniejsze od mężczyzn, tak wybuchła I wojna światowa. Kobiety walczyły zaciekle i wygrały wojnę, mężczyźni byli niewolnikami. Mężczyźni nosili obroże i nie mogli odzywać się bez pozwolenia, musieli robić co im kazano, wyżej postawieni mogli chodzić bez smyczy. Próbowali znieść niewolnictwo, co kończyło się źle dla męskich pchełek. Po wielu latach niewolnictwa pojawiły się 2 męskie pchełki, Hitler i Stalin, którzy z racji swojego wysokiego stanowiska wszczęli wielki bunt, wywołując II wojnę światową. Żeńskie pchełki przegrały, chociaż walczyły dzielnie, postanowiły wziąć rozejm. Od tego czasu męskie i żeńskie pchełki były równe, zawierały małżeństwa i wychowywały dzieci. I tak powstała epoka najnowsza w której my żyjemy.
CZYTASZ
1. Nudy na lekcjach, czyli jak powstała ludzkość
Historia CortaJest to one shot pisany razem z @Kafina5 na lekcjach w szkole. Pisałyśmy na przemian po jednym zdaniu i oto rezultat.