reptilianlar

91 2 6
                                    

Reptilianlar (Reptoid, Reptiloid, Icketilianlar ya da Draconianlılar olarak da bilinirler) insansı haller alarak bilim-kurgu, ufoloji ve komplo teorilerinde hep yer almıştırlar. Bu yaratıklar özellikle İngiliz yazar David Icke tarafından popüler edilerek Dünyanın şekil değiştiren İnsansı-Sürüngenimsi (Reptilian Humanoid) kişiler tarafından kontrol edilip güç topladıklarını iddia ederek birçok kişinin ilgisini çekmiştir. Birçok ünlü de dahil olmak üzere dünya liderlerin de Reptilian olduğuna inanılmıştır. Oldukça abartılı olan bu iddianın bugüne kadar somut hiçbir kanıtı görülmediği halde, böyle olduğuna inanan yüz binlerce ve belki de milyonlarca insanın olduğunu söyleyebiliriz.

David Icke'a göre, bu yaratıklar 1.5-3.7 metre yüksekliği arasında olup, kan içen, şekil değiştiren, Draco takımyıldızındaki Alpha Draconis yıldız sisteminden gelip insanlığa karşı bir güç olarak yer altı üslerinde yaşamaktadırlar. Doğrusu bu yeşilimsi-vampirimsi-sürüngenimsi-insanımsı garip varlıkları nerede gördü de bu kadar net bir şekilde ölçüm yapabildi bilemiyoruz.

Ancak bu inanışın birçok kaynağı olabilir. Özellikle 1983 yılında yayınlanan ''V'' (2009) adlı TV serisinde ''Visitors'' (Gelenler, bu The Arrivals ile karıştırılmamalıdır) Dünyaya gelmişlerdir ve gerçek görünüşlerini gizlemek için maske takmışlardır. İnsansı-sürüngenimsi bir görünümleri olup canlı memeli hayvanları yerler.

1934 yılında Los Angeles Times'da yer alan bir makalede bir jeofizik kazı mühendisi Los Angeles'in altında yer-altı şehri olarak labirentlerin olduğunu ve bunların 5000 yıl önce yüzeyde gerçekleşen felaketlerden kaçmak için insansı sürüngenler tarafından inşa edildiğini iddia etmiştir. Doğrusu bu makale günümüze kadar belirsiz kalıp kanıtları görülmemiştir. Nedense uzaylıları ele alınca her zaman bir yerlerde saklandıkları iddia edilmektedir, bu durumda gökyüzü haricinde bir de gezegenimizin yerin altında yaşadıkları söyleniyor.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 03, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gizemli OlaylarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin