Domácí úkol s Blackem?!

163 17 10
                                    

Do nového dne se děvčata chtěla probudit dokonale připravená. Ale bohužel se jim to dvakrát moc nepovedlo. Vysedávat do noci a jít spát ve tři hodiny udělá své.
Holky nejenže zaspaly - a tím nestihly celou ranní očistu - ,ale když seděly neučesané u zbytků snídaně zjistily, že nebyly jediné kdo nevstaly včas. Čtyři chlapci byli naopak nějak svěží a zrovna se smáli nějakému "velmi inteligentnímu" vtípku, který vyšel z úst svalnatého poberty s bouřkovýma očima. Jakmile spatřil děvčata, která právě děkovala profesorce McGonaga-
llové za své rozvrhy, rozhodl se zakročit.
"Ahoj holky. Paní učitelko." pozdravil překvapené dívky a paní učitelku, která mu a ostatním Pobertům vrazila beze slova rozvrh a odkráčela z Velké síně.
"Můžem?" Sirius ani nečekal na odpověď a sedl si vedle Jamie, které vlasy trčely do všech stran a měla je doslovně jako vrabčí hnízdo.
Sedl si těsně vedle ní a bokem se otřel o ten její.
"Ahoj." mrkl na ni.
Hnědovláska na něj jen vykulila oči a odsedla si kousek od chlapce, který si začal nabírat na talíř různé pochutiny, které mu přišly pod jeho svalnatou ruku.
James si samozřejmě sedl vedle Lily, která se jako na povel zvedla a odešla.
"Ale notak Evansová, přiznej to, že po mě prostě jedeš!" křikl na ni ještě rozjařený Potter než zmizela po mramorových schodech nahoru do Nebelvírské společenky.
"Hele brzdi koně frajere." prohodila mezi pitím dýňové šťávy Jamie.
"Co tím myslíš?" vykulil na ni oči James.
"Myslím to tak, že takhle si Lily nezískáš. Zkus nejdřív myslet než něco povíš." a s těmito slovy odešla i Jamie se zbytkem party. Doufala, že nad jejími slovy začne střapatec aspoň trochu přemýšlet. Ve víru myšlenek však ale nechala svůj rozvrh hodin vedle nedojezeného toastu.
"Co tě to napadlo?" zeptala se se zájmem Sierra uprostřed mramorového schodiště své kamarádky.
"Hele někdo mu to musí říct, protože tento rok to asi Lily nerozdýchá." podala vysvětlení Jamie.
Po chvíli ticha se Amy s nervozitou v hlase zeptala:
"Proč si za náma sedli?"
"Asi Pottera napadla nová taktika jak na Lily." zamyslela se Sierra.
"Pojďte nebo první školní den přijdeme pozdě." přidala do kroku Jamie. Celou dobu si přehrávala situaci s Blackem. Co ho to vůbec popadlo? A proč jí to bylo příjemné?

Čekaly v učebně než profesor Binnes
-učitel dějin- klasicky propluje skrz tabuli. Během klidného rozhovoru, kdy Jamie a Lily vysvětlovaly princip sudoku Sierře a Amy, které to stále ne a ne pochopit, vešli do třídy s hurónským smíchem Poberti. Sirius zřejmě řekl nějakou velice vtipnou a inteligentní poznámku na nějakého chlapce. Většina si domyslela, že to asi bude Snape. Již zmíněný chlapec s bouřkovýma očima se sebejistě usmíval s vypjatou hrudí na celé kolo. James se smál tak moc, až mu spadly brýle z nosu a s lehkým cinknutím dopadly na zem. Dokonce i Remus se této připomínce usmíval a Peter se držel za velké břicho, tekli mu slzy a při pisklavém smíchu pořád opakoval :
"To na něj sedí.... To bylo trefný..."

Dívky jen protočily oči a chtěly se vrátit k debatě o sudoku. To už ale tabulí proplul duch profesora Binnese a začal monotóně vykládat téma z předešlé hodiny.
Žáci si jako na povel lehli na lavice nebo si podepřeli hlavu rukou a začli koukat do blba.
Celou třídou byly slyšet - pokud nepočítáme občasné zachrápání či zamumlání ze spaní - jen tři zvuky.
Hlas profesora Binnese, který vysvětloval, výhody a nevýhody skřetů ve válce, úmorné škrábání brků Remuse Lupina, Lily Evansové a Jamie, a pochechtávání Jamese a Siriuse.
Ať se Jamie sebevíc snažila profesora poslouchat, pořád ji rušili ti dva v zadu, kteří se nyní smáli na celé kolo.
Ona kurdnatá dívka už to nevydržela a se otočila se. Přesto, že měla oči přihmouřené, jisřily jí na všechny strany.
Chlapci si jí ale ani nevšimli, jak byli v tom víru veselých myšlenek a hlasitého smíchu. Teprve až si James utřel slzy a zpět si nasadil brýle, jeho oříškové oči mu ustanuly na oné -nyní velmi nebezpečně vypadající- spolužačce. Okamžitě se přestal smát a bouchl svého kamaráda do ramene, aby se stišil.
Ten ale jen nahodil nechápavý a až skoro ublížený pohled na Jamie a smál se dál. Hnědovláska ještě chvíli ty dva propalovala pohledem, ale nakonec to vzdala a nasupěně si začla dodělávat poznámky.

To Jako Vážně??- ZRUŠENOKde žijí příběhy. Začni objevovat