ciddenmi?

112 9 16
                                    

Medya ana karakter berk.

-NUR'UN AGZINDAN-

Uçaktayım işte olmayacagını bile bile gidiyorum. Nereyemi ingiltere'ye hah götümün kenarı.. benim nemi işim var elin gavurlarının yanında? En iyisi baştan anlatayım...
Ben nur 18 yaşımdayım Türküm ve benim gavur meraklısı ailem sözde 'en iyi hayatı yaşamam' için gavur ülkesine taşıyor. Neymiş üniversiteyi orda okuycakmişim istanbulda universite yok sanki peh..
Yarim saat sonra

Ucaktan indik ve malesefki şuan elimde bavullar ingiletedeyim babam bir ev tutmuş bile çoktan oraya gitmek icin bir taksi bekliyoruz ama benim tuvaletim geldi o.o "baba bavullarim burda ben tuvalette gidip geliyorum." Ve ayrildim evet cevap beklemedim cunku onlarla konusmuyorum gavur ulkesine getirdikleri icin bu muko varligi boyle kendi kendime konusurken tuvalete varmisim bile ....isimi hallettikten sonra cıktım babamlari cok bekletnemek icin hızlica yurumeye başladım ben böyle hayvan gibi yururken kaslı bir yaratiga carptim sanirimki elime baklava geldi gavur paklavasi peh hic sevmem..basimi dogrulttugumda yakisikli bir ayakli baklavayla karşılaştım bana tip tip bakiyo ne bakiyon be diycemde çarpık ingilizceyle zor.. cocuk ingilizce bagirarak biseyler sacmaladi sanirim " onune baksana gerizekali " falan dedi .. ops bu kime gerizekali diyo lan yolarim ben bunu sesli bi şekilde " yakisikli oldugu kadar salakmışta" dedim cocuk sırıttı opss bu neden sırittiki simdi???? " demek beni yakisikli buluyosun" oha oha türkmu la bu " yav cekil benim gavurlara ayiracak vaktim yok" cocuk elini uzatti "berke ben" banane gerizekalimidir nedir ya ama tabiki bir baklavanin elini cevirmedim "nur bende hadi bay bay" dedim ve baklavayi ay iste berke yi atkada birakarak babamlarin yanina gittim gittigimde taksi bekliyordu bindim tabi babam soru yaguruna tuttu tabiki cevap vermedim. Eve gedik pehh bunada ev denilirse bu ne ya baya iyiymis.. ama benane yarin okul var T.T gavurlarin okuluna gidicem e mecbuur T.T...
Ertesi gun

Sabah uyandim okul formasini giyip arabaya bindim babam beni okula tovbee saraya birakti.
Okukun kapisindan girdigimde o.o baklavali beyler ve totosu acik kizlar amaan benane .. direk mudurun odasina ciktim zar zor sinifimi ogrenip sinifima dogru ilerlemeye başladım rahattim ders baslamistki ve bos koridorlarda oylece sinif ariyordum sonunda sinifi buldugumda seslice okudum "12-E" sonra kendimi toparladim ve kapiyi tiklattim come sesini duyduktan sonra iceri girdim ve ogretmene selam verip boş bir yere oturdum sinifi keserken gordugum kisi kim bi tahmin edin..
Ayakli baklava.
Gavurlar yetmezmis gibi bide sinifta bi salak var of of.
Tenefus zili caldiginda sinifa bir ton ustsuz kiz geldi noluyo lan dedim bi an kizlarin gittigi yone baktim ohe berke'ye gidiyolar bekre benim baktigimi gorunce guldu bende 'ciddenmi?' Bakisi attim cevap beklemeden gozlerimi devirip onume dondum. Kizlar gittikten sonra ayakli bak.. ay berke yanima gelip "nooldu bozuldunmu?" Dedi. noluyoruz be...

GÜVENMİŞTİM!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin