NE BOK YIYOSUN?

82 8 29
                                    

Medya nur♥

Ne boklar dönüyo pek anlamış değilim berke benimle neden muhattap oluyo onuda anlamadım ama yakında çıkar kokusu..
Berke nin agzindan

Nur'a hatırlatmaya çalıştım ama hatirlamamis olsa gerek cidden unuttumu beni cidden verdigi sozu unuttumu?
*flash back*

akşam vakti yolda yürüyordum bir çiglik duydum tiz ama bagirmasina karsim hos cikiyordu bir an ne yapiyorum diye dusunup sesin kaynagina dogru ilerlemeye basladim ses kesilmeye baslamistiki iki beden gozuktu oda neydi iri yari bir adam kucuk gercekten ondan baya kucuk bir kizi koseye sıkıstirmis agzini kapiyordu kiz..cidden korkmus gozukuyordubende korktum cok korktum ama bisey yapamadm birakamadimda birden aklima polisi aramak geldi hemen numarayi cevirdim ve "alo! Polis bey ... adresinde bi adam bi kiza zorla birseyler yapmaya kalkiyor lutfen lutfen yardim edin cabuk olun nolursunuz..) dedim ve telefonu kapadim.. dakikalar gecmisti birsey yapamiyordum adam kizi alt etmisti ama kiz hala direniyordu gucu kalmamis gibi gozukuyordu bagirarak agliyordu ama saat gec oldugu icin duymuyorduki kimse o haline dayanamadim aglamaya basladim adam kizin saclarini dagitti, o cidden cok guzeldi kizin aglamasi siddetlenince agzimdan bi hickirik kacti adam duymus olmaliki etrafina bakti saklandim iyice goremedi beni adam yanlis duydugunu sanarak geri dondu kiz "yapma nolur burak gideyim" siye agliyordu o agladi ben agladim o sira siren sesleri geldi ve adam dogruldu adamin yuzunu korku hapsederken kizin yuzunde hala saf korku duruyordu rahatladim .. cok rahatladim ona birsey olmadigi icin polisler adami gotururken yerde oturup aglayan kizin yanina gittim elemi omzuna koydum korktu çekti kendini...icim yandi o an kendimi toparlayarak zar zor "i-iyimisin?" Kekelememi takmamistim o atmosferde sessiz kaldi kiz bir sure sonra o sessizligi bozup "degilim.." dedi dahada kötü olmustum o oyle diyince bisey diyemedim ne diyebilirdimki..."senmi kurtardin beni?" Dedi fisiltiyla ve minnettar bir sekde " benn bisey yapmadim sadece.. sadece polisi aradim.." sarildi bana cok agladi hickira hickira o agladi ben sirtini oksayip "geçti.." dihebildim sadece... o gece sadece adini ogrenebilmistim ama yuzunun her karesini ezberlemistim... Nur du adi ...
O gece ayrilirken nur bana tek birsey soylemisti"Seni asla unutmayacagim berke.." "hoscakal" deyip cekip gitmisti...

Flaskback end

4 yil gecmisti tam 4 yil.. o kiz yanimda oturuyor suan....Beni unutmuş...

GÜVENMİŞTİM!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin