Medya azra♥
cidden berke ne yapmaya çalıştı ne söylemeye çalıştı bilmiyorum bilmekte istemiyorum şu okul bir an önce bitsin ve gideyim resmen iple çekiyorum. öğle arasında bizim sınıtan bir kız ki oldukça tatlı bana doğru yürüdü ve yanıma oturdu ama ben gavurca bilmiyorm o şimdi uğraş dur derken kız "SELAM" dedi "oha türk gel sarılcam öpüyüm benimle evlenirmisin tamam şaka selam." "ben azra türk olduğunu duydum ve tanışmak istedim gördüğüm kadarıyla sende heveslisin" dedi ay çok içten yerim ben bu kızı " ay varya gavur olmayan herkesle tanışırım. ben nur bu arada tanıştığıma memnun oldum gibi kuru lafları sevmem iyi anlaşıcaz senin sıfatından belli" kız ben cümlemi bitirir bitirmez "aha benim kafamdan zaaa" diye bağırmaya başladı noluyo lan anlamadım ama çok eğleneceğimize eminim Allahtan bir arkadaşın oldu yoksa ben yıllarca tek nasıl dolanırdım diyedüşündüm o ara tövbestağfurullah çarpılmış berke girdi içeri (çarpıldı) bana baktı gülümsedi ve sırasına gidip çantasını alıp benim yanıma koydu. ne benim yanımamı koydu "NOLUYORUZ BE." "ne bağırıyosun be tek kalma diye geldik meraklın değiliz" ay şimdi deliricem " tek değilim bak azra var o yüzden hadi yürü yavrum." yavrummu dedim -.- "ahahahah azrayla takılacaksan sana kolay gelsin fena şekilde 'zaaa'landın YAVRUM." bana yavrum dedi ulan benn bunu pparalarım tam üstüne atlayacaktımki benimde ona dediğim geldi aklıma ve süt dökmüş kedi gibi duruldum. "azra var dedim neden yanımdan kalkmıyosun berke?" "çünkü eğlencelisin ve sana hatırlatmam gereken şeyler var cevap verme sadece sus" buda ne demek şimdi ne hatırlamalıyım of bu iş gittikçe bilmeceye dönüyordu neyi kimi hatırlayacaktım allahım yardım et. öğretmen içeri girdi ve kafamdaki düşüncelerden sıyrıldım.. ders ortalarında birşey fark ettimki bu benim hiç hoşuma gitmemişti berke bana içten ama buruk bir gülümsemeyle hiç aralık vermeden bakıyordu neden bakıyorki? bu çocukta bir gizem var ama hadi bakalım çıkar kokusu beni düşüncelerimden sıyıran ise hocanın sesi oldu "berke çok beğenmiş olabilirsin ama derse odaklan lütfen başka yerdede bakabilirsin kız arkadaşına" oha noluyoruz be bi kere bu hoca turkçeyi nerden biliyio iki azra neden zaaaa'lıyo berke hocaya öldürücü bakışlarını yollarken ben bir anda bağırdım " hocam ne kız arkadaşı ben tanımıyorum bunu bi git lan sendne yanımdan!" hoca bir an aalladı "kızım sen türkmüydün kusura bakma ben tek türk azrayla berke sanıyordum ama bence berkeyle oturma bir daha" "ya hocam benmi oturdum o peşimi bırakmadıki yağğ alın şunu yanımdan" diye cırladım ve hoca samimi bir kahkaha patlattı ay yerim lan ben bunu hayallerimdeki erkek oh hemde gavur değil yavşarım ben buna beyaz ten uzun boy siyah saç kirli sakal boncuk gözler.. hocam benimle evlensene... bizim hocayla diyalogumuzda ve azranın zaa lamarıbnda arada sanki özne eksikti evet berke ağzını bile açmamıştı ama hocayı gözleriyle parçalara ayırmıştı bölme lan kayayı! derdim ama yemedi ve zil çaldı ben gavurların elinde çikolata görmemle azraya elimle 'buraya gel' işareti yaptım ..yanıma gelince "kantine götürsene beni la" dedim cevap vermeden yürümeye başladı ve al kata indiğimizde küçük çaplı bir şok yaşadım burası "lan azra bura süpermarketmi kantinmi bu ne böyle?" ve azranın dediği şey "zaaa.." "malmısın lan sen ne zaa sı" cevap bejklemeden kantinde sıraya girdim ve çarpık gavurcamla bir çikolata almayı becerdim evet evet ben becerdim (bnu yapmasam olmazdı dsbsd) iki çikolata aldıktan sonra birini azraya uzattım ve sınıfa doğru yürüdük sınıfas girdiğimde gözlerimin açılması çikolatamın elimden düşmesi bir oldu "bu..bu..bu cidden iğrenç. İĞRENÇSİNİZ!" diye bağırdım ve sesimi duymuş olmalıki berke kızla yiyişmeyi bırakıp bana döndü ve yüzünden şok olduğu belliydi sana noluyo sen niye şok oluyon be! "nur açıklayabilirim bi dinle gördüğün gibi değil..." dedi ne açıklıyosun ya işte herşey ortada kızı yiyodun hem bananeki "banane be neyi açıklıyosun." dedim ve sınıftan çıktım azrada arkamdan geliyordu ve berkede arkamdan 'nur bi beklermisin dinle!' diye geliyordu ne anlatmaya çalıştığını anlamamıştım ama kalbim hızlı atıyordu cidden onları öyle görünce neden üzülmüştümki niye kalbim acımıştıki banane sonuçta onu tanımıyorum bile niye kalbim onun için burkuluyordu. bileğimde bir kol hissetmemle düşüncelerimden sıyrıldım berke beni çatı ıolduğunu sandığım yere doğru sürüklüyüyordu sonunda durduğumuzda berke "sus ve dinle" dedi sustum ne diyeceğini merak ettiğim için sadece. ben birşey söylemesini beklerken cebinden bir teleffon çıkardı ve gizli dosya yazıklı şeyi açık bana dinletti seste "yapma nolur bırak gideyim lütfen bırak beni" diyordu bir kız küçük bir kız ve sanırım sesi kaydeden kişinin hıçkırıkları duyuluyordu işte o an başımdan aşşağı kaynar xsular boşaldı benim unutmak için yıllarca psikolojik tedavi gördüğüm olay gözümün önüne geliyordu ve nedense şuan daha çok canım yanıyordu anılar beynime hücum ederken hıçkırarak ağlamaya başladım ...
Minik bir spoiler werelim bakalim sjsjsjs
"Kimse gülüşümün altindaki acilari bilmiyordu.."
Nede kusku uyandirici bir spoi cjfjdf
Oy ve yorum pleas okuyanlarin.yarisi kadar bile deil oy ve yorumlr :( emege saygi