|Lost| Can't be back|

318 37 56
                                    

-"Kako da se vratim?"- šapno mi je u uho na našem rastanku.

-"Vrati se brzo."-šapnula sam mu u uho.

-"Ne želim te nikad pustiti"-šapnuo je i odmaknuo se. Gledala sam kako odlazi. Nekad je teško reći zbogom, ali se mora. On se neće vratiti ne postoji nada za njega. On je otišao, neće se okrenuti. Mogu ga čekati, mogu imati nade za njega sve bi bilo bezuspješno. Iz ovog ne vidim izlaz. Hodam stazom sve izgleda isto, mislim da znam put. Gledam oko sebe skrećem lijevo, sve je isto. Tome mračnom putu nema kraja. Više tebe nema zato sam izgubljena. Na tom putu nema svjetle točke. Povedi me na pravi put. Budi ovdje sa mnom, pokaži mi put.

-"Vrati se!"-viknula sam dok je odlazio. Okrenuo se, pogledao me, nastavio dalje. Pustila sam suzu. Bila sam jadna. Legla sam na pod, tražim put. Izgubljena u vremenu, u duši, u svijetu. Moj svemir i moje galaksije su se srušile kada si otišao. Izgubljena sam u suzama. Želim otputovati tamo gdje si ti. Tvoj osmjeh i sjaj u očima su me ostavili. Kada se vratiš i ja ću se vratiti na svoj put, do tada sam izgubljena. Imam li snage nastaviti dalje? Ostaviti njega? Zaboraviti? Moji osjećaji prema njemu su neopisivi. Kako da te zaboravim?! Ti si moje sve.

-"Ti si moje sve"- imam te u mislima. Više te ne vidim. Izgubila sam tebe i sebe! Govorili su nam da smo savršeni skupa, tebi to nije ništa značilo. Čuvam te u srcu, čuvam te u mislima. U mojoj glavi samo si ti. Na mojim usnama su samo tvoji poljubci. Tvoje ime moja je inspiracija. Tvoja kosa zapletena na mojim prstima, mogu samo sanjati. Još te jednom vidim, još ti jednom čujem glas, još te jednom poljubim. Ti si moj anđeo čuvar, ja sam tvoje srce. Prolazim kroz mračan tunel. Moje dragocjene suze plaču za tobom. Otišao si u drugi svijet, dođi ponovo u moj. Jer si bilo lijepo sa mnom?! Ja sam tebe uistinu voljela. Moje srce kucalo je za tebe, sada više ne kuca. Pada kiša, ležim nasred ulice, imam slomljeno srce. Trebali smo se voljeti, rekao si da me voliš! Ispao si lažljivac. Rastrgao si me na tisuću komadića. Pogledaj me! Slomljena, jer si sretan?!

-"Vrati se!"-nema te. Gotovo je! Nema tebe, neće biti ni mene. Samo se okreni i pogledaj me!
Nekad stvar treba uzeti u svoje ruke. Podigla sam se sa poda i otrčala za njim. Trčala sam niz ulicu. Našla sam te! Kraj tebe stoji neka djevojka. Približavaš joj se. Stavljaš me na kušnju. Prevario si me! Ljubiš drugu djevojku. Nemogu doći do tebe. Bezpomoćno stojim dok ti ljubiš drugu djevojku.

-"Rekao si da me voliš!"- okreni se, pogledaj me. Ja ti ništa ne značim! Ja sam samo bila tvoja marioneta. Više me ne trebaš! Ostavio si me izgubljenu. U tvojim mislima više nema mene. Pokušavam te zaboraviti. Sjećam se tvojeg poljubca. Zaboravi ću te! Samo mi ti možeš pomoći da se vratim. Moja plava kosa i tvoja smeđa. Moje smeđe oči i tvoje plave. Moja strast i tvoja nevjera. Čuvaj me u srcu. Uništio si me! Pogledaj me, jer si sretan?! Sjeti me se dok ljubiš drugu djevojku. Moja ljubav prema tebi bila je jača od svega! Legla sam na cestu, ne želim više živjeti. Život bez tebe je kao život bez duše. Nitko te neće voljeti kao ja. Svaki tvoju riječ slušala sam kao glazbu. Cijelo vrijeme si me iskorištavao. Ne želim da ti više živiš, ne zaslužuješ to. Život je za poštene. Iz torbice vadim pištolj. Usmjeravam ga prema tebi. Ispaljujem metak. Ti padaš na pod. Krv lije iz tvoje rane. Ja ležim na cesti. Čekam svoju smrt. Čujem zvuk policijskih sirena. Svi pištolji usmjereni su u mene.

-"Želim umrjeti! Skratite mi muke!"-vikala sam. Pištolji se nisu micali. Kiša je padala. Moje srce više nije kucalo. Ti si bio moja žila kucavica. Moj otrov u venama.

-"Ruke u zrak! Predajte se!"- potičeš me na zlo. Uzimam svoj pištolj. Ne znam što ću s njim. Vidim te pred očima. Osjećam tvoju kosu pod mojim prstima. Vodiš me na pravi put. Mojem tijelu više nije hladno, osjećam toplinu. Zašto si tako otrovan? Još držim pištolj u ruci, u mene su upereni desetci pištolja. Čekaju da se predam, predajem se samo uz borbu. Plačem suzama boli. Ne osjećam noge, ne mogu hodati! Što si mi učinio?! Ovo je kraj za mene.

-"Upucajte me!"-vrisnula sam. Nisu se pomaknuli. Stavljam pištolj na svoj zatiljak. Jedan, dva, tri...

Lost in neverland. Priča je napravljena za natječaj KDJDirectioners nadam se da vam se sviđa bilo je takoo teško pisati 1000 riječi. Pogledajte i druge nastavke❤️❤️

Lost In NeverlandWhere stories live. Discover now