Elen svaki dan sve mi više nedostaješ. Molim te vrati se!
Ja gubim dušu
Ja gubim vrijeme
Ja gubim srce
Ja gubim život
Ja gubim sebe
Ja sam izgubila tebe
Jer kad izgubiš nekog, svaki cvijet, svaka svijeća , neće popuniti prazninu u tvojem srcu.
Još ga ćekam, čekam da se vrati.
Sjedim na klupi pokraj njegove zgrade. Svaki dan isto, on odlazi na posao, ne primjećuje me. Ali jedan dan sve se to promjenilo. Prišao mi je i rekao:-"Oprosti zbog onog što sam rekao. Želim te upoznati"-gledala sam u pod, nisam ga dostojna gledati. Podigao mi je glavu, i nasmijao se.
-"Od prvog dana, kada sam te ugledao, znao sam da te volim. Nemoj mi zamjeriti to što ja neznam voljeti."- moje srce počelo je kucati sto na sat. Ne mogu vjerovati!
-"Ja... Ja ne znam što bih rekla"-zamuckivala sam iza svake riječi.
-"Elizabeth ja tebe volim! Voliš li i ti mene?"-rekao je i približio se.
-"Ja... Vas volim."- gledali smo jedno u drugo. Samo je otišao, ostavio me opet samu. Sjela sam na klupu i promatrala kako odlazi.
Ne znam kako ću izdržati, ne mogu tako živjeti.
Živim na ulici, kopam po smeću da bih imala nešto za jelo.
Danima sam gladna.
Smrt se čini kao najbolje riješenje, ali treba se zapitati gdje ćemo. Meni je ovog života dosta, ja previše patim. Smrt je za mene najbolje riješenje. Elen zašto si otišla?-"Elen znam da me čuješ, oprosti. Kajem se zbog svega što sam učinila uništila sam tvoj i moj život."
Eto jednog kratkog nastavka, još malo i kraj i onda ćete saznati zašto je sve to napravila(ono što je radila u prvom djelu)❤️❤️
YOU ARE READING
Lost In Neverland
Short StoryIzgubljena u svijetu. Priča napravljena i obljavljena: 5.3.2016 Kada te svi napuste, što ćeš napraviti? Hoćeš li nastaviti dalje ili vječno biti izgubljena.