*In urma cu doua zile
-Esme, draga mea, in doua zile vom lua vacanta! Iti vine sa crezi? Trebuie neaparat sa mergem la cumparaturi!
-Categoric! avem atatea de cumparat, atatea lucruri de facut, si inca trebuie sa mai stabilim mici detalii legate de petrecerea de sfarsit de an, iar apoi relaxare totala pe tot parcursul verii. Iti vine sa crezi, Emma? S-a mai dus un an, inca nu-mi vine sa cred. Maine se implineste o luna de cand mi-am luat permisul si in acelasi timp de cand Craig s-a despartit de mine.
-Las-o balta Esme! Daca te plangi nu se va intoarce la tine. Oricum era un dobitoc, meriti ceva mai bun si totusi nu pot sa inteleg cum ai putut sa-l suporti atata timp. 1 an jumate e cam mult si pentru tine...
-Era un dobitoc, dar il iubeam. Si da, ai dreptate, daca ma plang nu inseamna ca se va intoarce, dar inca imi e dor de el si inca mai tin la el. De ce crezi ca m-am oferit sa gazduiesc petrecerea? Crezi ca-mi face vreo placere sa-mi vad casa vandalizata de niste copilasi care abia acum au iesit la pubertate? Nu, am facut asta ca sa-mi tin mintea ocupata. Tu ar trebui sa stii cel mai bine.
-Ai dreptate, iarta-ma. Stii ca uneori devin irascibila si imi pare rau. Ce vrei sa facem mai intai? Mergem la cumparaturi sau ne ocupam de ultimele detalii legate de petrecere? *
Nu-mi vine sa cred! E ultima zi de scoala iar eu astept ca directorul "fata-de-soarece" Willson sa ma primeasca in biroul sau, sa "discutam" despre "incidentul de la ora unsprezece cu profesorul de matematica" in loc sa fiu deja acasa sa ma pregatesc pentru petrecere. E absurd! Stiu ca nu orice adolescent ar fi facut ce am facut eu, insa m-a provocat, am avut tot dreptul! Sper doar ca parintii mei sa ajunga mai repede pentru a ajunge acasa sa ma pot pregati. Trebuie sa fiu frumoasa, mai frumoasa ca intotdeauna si nu-l voi lasa pe domnul raton sa-mi strice planurile. As fi putut pur si simplu sa plec,sa-i las pe ai mei sa rezolve cand ajungeau, daca doamna Danby, "secretara" directorului nu statea cu ochii pe mine. Era mica, slaba, mereu imbracata cu rochii mulate, deasupra genunchiului si cu un decolteu imens. Mai mult ca sigur orele care le petrecea in biroul directorului nu erau pentru a completa sau semna nu stiu ce hartii si nu era o noutate pentru nimeni ca acesta isi insela sotia cu nerusinare pe unde apuca prin scoala. Se zvonise la un moment dat ca doamna Danby sau "slut Danby" cum ii mai spuneau unii, fusese invitata impreuna cu "iubitul" sau la o cina organizata de familia Willson si ca acestia au facut-o chiar sub nasul sotiei lui. Hmm....poate as putea sa o santajez cu asta ca sa pot pleca si apoi... fusesem intrerupta de "slut Danby" care ma anuntase ca pot intra in "vizuina sobolanului", cum imi placea mie sa-i spun.
CITEȘTI
99 zile de vara
RomanceEmma Ross nu a fost niciodata o fata obisnuita. Intotdeauna a fost cea mai frumoasa, populara, bogata, dar in acelasi timp si cea mai rebela fata din liceul Riverdale, cel mai bun liceu particular din New York. Viata ei era perfecta in ciuda confli...