Deel 6

32 0 0
                                    

Ik leg m'n gsm weer weg maar neem hem snel terug ,hoe komt hij eigenlijk aan m'n nummer ?

Tessa: Hoe komt je eigenlijk aan m'n nummer ?

Alex : Ik heb zo men troeven ;)

Tessa: haha heel grappig nee echt hoe ?

Alex : ;)

Och zeg nu heb ik een antwoord hoor en ik leg m'n gsm weg dus besluit ik even op m'n facebook te gaan en zie al een hoop vriendschapsverzoeken van een heleboel mensen,ik scrol door de lijst en zie plots Alex Halem staan ,' wat heeft hij me nu ook al op Facebook gevraagd ?', maar ik accepteer hem toch ,als hij deze spelletjes met me wilt spelen wil ik met veel plezier mee doen.
Als ik klaar ben besluit ik aan m'n huiswerk te beginnen,morgen 2 toetsen dat gaat nog wel als ik klaar ben met m'n huiswerk start ik Netflix op en kijk naar The Walking Dead,toevallig m'n lievelingsserie.
Als ik even aan het kijken hoor ik plots geklop op m'n deur 'binnen',roep ik.
"Heey lieverd "
"Heey mam ,wat is er ?"
"Ik zou even met je willen praten,stoor ik niet ?"
"Nee hoor",zeg ik.
"Nu wel het zit zo ,uhm"
"Mam als je het me nu niet gaat vertellen ontplof ik van nieuwsgierigheid " zeg ik lachend.
"Goed ik heb een nieuwe man leren kennen,iemand van op m'n werk en hij heeft me vanavond uitgenodigd om iets te gaan eten samen"
"Wat echt waar ?",zeg ik vol ongeloof.
"Het spijt me sinds de dood van je vader heb ik geen andere man meer gehad maar het is niet dat ik iets tekort kom met je hoor het is gewoon iets wat jij me niet kunt geven,begrijp je ?"
"Tuurlijk begrijp ik het mam "
"Dus mag ik van je gaan vanavond? "
"Natuurlijk ik zou het zo erg vinden als je niet ging" en ik spring m'n moeder in haar armen en fluister in haar oor "ik ben zo blij voor je ,echt waar "
Ik zie haar glimlachen en dat geeft me een warm gevoel van binnen.
"Maar goed ik ga je nu helpen met je kledij want hoe je er nu bijloopt schrik je iedereen af ",zeg ik op een lachende toon.
Even later
"Hoe zie ik er uit ?"
M'n moeder komt uit de badkamer ik heb haar haar mooi opgestoken haar make-up gedaan en ze draagt een prachtig lichtblauw kleedje met een wit riempje rond haar middel met simpele zwarte hakjes aan haar voeten maar alles samen vormt ze een prachtig geheel
"Waaw ,je ziet er prachtig uit !"en ik doe m'n handen voor m'n mond om te laten zien dat ik het echt meen.
"Lieverd je bent de beste echt waar ,van wie heb je die goeie kledingstijl geërft van mij alsins niet "
"Haha nee mama daar heb je gelijk ik"
en ik geef haar een vette knipoog
"Oke er is pizza in de frigo die hoef je alleen maar in de oven te doen de uitleg staat op de verpakking en als je wilt kan je een vriendin vragen om te blijven logeren want de hele avond hier alleen zitten is ook niet leuk toch?"
"Dankje mam ",niet dat ik al zoveel mensen ken ofzo maar ik knik toch,
als we plots een autogtoeter horen.
"Hij is daar ,dag lieverd "
"Dag mam veel plezier "en ik trek haar nog vlug in een knuffel voor ze de deur uitgaat.
Ik zwaai nog effe tot de auto uit de straat is.
Goed wat zal ik eens gaan doen plots bedenk ik waarom ik daarstraks flauw ben gevallen  Alex en ik moeten samen die opdracht maken ik kijk op m'n horloge en zie dat het nog maar halfzeven is.
Waarom vraag ik Alex niet gewoon hoe sneller ik van hem af ben hoe beter.





Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Mar 05, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

The new studentWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu