*SAÇ UZATMANIN YOLLARI*

57 1 0
                                    


  1) Pek çok insan saç uzatma işlemlerinin işe yaramadığını düşünür. Yumurta akı ise geçmişten günümüze kadınların saç bakımında uyguladığı bir numaralı çarelerden biridir. Saçlarınıza yumurtanın akını uygulamak, normalden on kat daha sağlıklı saçlara kavuşturacaktır. Yapmanız gereken yumurta akını saçınıza uygulayıp, saçınızı streç filmle sarıp bir kaç saat beklemek. Yumurta akını, ılık zeytinyağı ile karıştırıp saçınıza uygularsanız daha verimli sonuçlar elde edebilirsiniz.  

  2) Uzun saçlara sahip olmak için saç derinizi ve saçlarınızı sağlıklı tutmak zorundasınız. Saçlarınızı haftada bir bolca, kimyasal madde içermeyen doğal bir ürünle kremlemek işinizi görür. Kremlenen saçlar ipek gibi yumuşak ve harika gözükür.  

  3) Gerçekten uzun saçlara mı kavuşmak istiyoruz, elma sirkesi de tercih edilebilir bir formüldür. Yapmanız gereken saçlarınızı duruladığınız suya 2-3 damla elma sirkesi eklemek. Bu uygulama saç köklerini besler ve saçınızın hızla uzamasını sağlar. Eğer sirkeli suyla durulamak saçımda koku bırakır diye düşünüyorsanız hiç endişe etmeyin, bu suya istediğiniz uçucu yağı(portakal yağı, gül yağı vb) eklerseniz bu, sirke kokusunu bir nebze bastırır.  

  4) Uzun saçlara kavuşmak için diğer bir yöntem ise, saçlarınıza üzüm çekirdeği yağını her gece saç derinize masaj yaparak yedirmek.Eğer saçlarınız çok yağlanırsa bu uygulamayı hafta 2-3'e de düşürebilirsiniz.  

  5) Saçımızı asla ve asla ıslakken taramamalıyız. Saçımıza yapabileceğimiz en büyük kötülük onu ıslakken taramak. Çünkü saçlarımızın güçsüz kalmasına, ve kırılmalara, kopmalara neden olan en büyük etkenlerden biridir. Saçınızı tamamen kurutmadan hafif nemli duruma geldikten sonra tarayın.  

                                                                        VE     SONNN


Kızlar İçin Tavsiyeler (1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin