Sabah uyandığımda Azat çok tatlı uyuyordu.Onu kısa bir süre izledikten sonra hemen kalkıp duş almayı planlıyordum.Hatta mümkünse evden çıkmayı.....
Kısa bi süre geçtikten sonra duştan çıktım.Öliyim ben ya evet tam şu an burda Allahım inş gormem nolur nolur... Yavaş adımlarla ilerlerken sert bişeye çarptım siktir uf niye uyanıyosun ki yat uyu yanı derdin ne artık gözlerimi açsam iyi olacaktı. Zaten rezil olacağım kadar olmuştum.Hadi Azra yapabilirsin. O anda Azat'ın büyüleyici sesini duydum "Aç gözlerini utanma hep yanında olucam artık alışman gerekiyor bence" dedi . Gözlerini açtığında bal rengi gözleriyle karşılaştım.Boyu benden çok da uzun değildi ondan yanı.Oha bi saniye bu niye böyle takım elbise giyip taş gibi olmuştu."Neden takım elbise giydin" diye sordum." Ee gelin ağam sizde biliyorsunuz ki ben ağa olarak boşlarsam buralar ne hal alır?" Ayy benim yakışıklı kocöööm."Peki Azat ağam o zaman ben üserimi giyiniyimde inelim şimdi ilk günden annemin ogluşunu çalmış olmiyim."Ben sözümü bitirip hafif kıkırdadığımda onunda eşsiz gülüş sesini duydum ay canım aşkım ya.Yerim Yerim."Hadi gelin ağam giyin o zaman ben bekliyorum"şimdi Azat buradayken giyinsem ay şey ben giyinememki 'dün gece zaten her şeyini gördü'iç sesim lafı yapıştırınca tabisi utandım.Hatta kızarmış bile olabilirim."Şey benim canım kocamın aşkım bitanem ama sen arkanı felan mı dönsen? "O sırıtıyomu ya ben burda gayet ciddi şeyler söylüyorum bu niye gülüyoki? "Hmm benim güzel karım neler de söylermiş boyle"biraz ileri gitsem nolur acaba 'DENE VE GÖR' ic sesimi dinliyorum ve "neler diyomusum bakalım ben"ayh çok mu ileri gidiyorum bide adamı sabah sabah şey yapıcam of ben of "birileri yaramazlık mı istiyo ne?"girdik bi yola dönüşü yok ama bu adam niye üzerime gelip nefesimi kesiyo şimdiki "bilemiyorum artık ağam"eyvah eyvah geliyor "evet evet birileri yaramazlık istiyor.tabiki yaparız zevkle"yakınlastı yakınlaştı ve yakınlaştı artık çok yakındık bir öpücük kadar uzaktık birbirimize ki 'TIK TIK' kapı çaldı ayh eyvah rezil oluyoruz "hassiktir ben bu kapıyı çalanın ebesini düz yatırıp ters sikmesini bilirdim de" Aha adam çıldırdı bunlar nasıl küfürler böyle be adam çığır aştı "Tamam hayatım sakin çarşaf için gelmişlerdir Ama benim üzerim müsait değil sen bi bak bende giyiniyim zaten çok oyalandik." "Tamam" "Günaydın Ağam ben çarşafı almaya gelmistim birde hanım ağam sizi sofraya bekler." "Al biz geliyoruz şimdi " Bende uzerime yüksek bel bir kot şort ve salaş bir tişört giyip ayağimada vanslarımı giydim. "Azra hanım nereye bu kilikla"azatın sesiyle ona döndüm."Ama şimdi canım kocacım Ağaların en yakışıklısı evde kimse yok ki en azından evde böyle giyinsem?" "Peki öyle olsun ama bunun bir cezası olucak gelin ağa hadi geç bakalım."ne cezası şimdi ya öpsem belki ceza vermekten vaz geçer.Hemen yanına gidip yanağına kocaman bir öpücük bıraktım"belki bu affettirir."ben masum bakışlar atarken konuşmaya başladı "buda çok güzel ama sadece cezanı hafifletir.Merdivenlerden aşağı el ele indik herkes masadaydı ve bizi bekliyolardi.Bizde son boş kalan iki sandalyeye yerleştikten sonra Murat babam afiyet olsun deyince yemeğe başladık.Ben bu kayınbabamı seviyordum iyi adamdı vallahi ama şu leyla çağdışı çok fena güya hanım ağa tam bu cadı ben bununla hiç anlaşamiyicam gibi duruyo."gelin hanım sen hep böyle geç mi uyanıcaksın"aha konuştu kazulet kadın (kiralık aşk koris alıntısı)şimdi ters cevap versem Azat zor durumda kalıcak en iyisi alttan almak "hanım ağam bu ilk ve son olur artık ben bugün içinde özür dilerim ama bundan sonra böyle olmaz."Çok mu yalakalık şeyi gibi oldu acaba neyse hepsi Azat için "pek bi düşündün cevap vermek için"Hey Allahım sen sabır"sonuç olarak gayet nazikçe cevabını verdi hatta gerekmemesine rağmen özür de diledi istersen uzatma anne"vays canım kocacım nasılda karısını korurmuş.O ağzı öperim ben neyse delirdin iyice.Sakatlıktan birazdaha tabağına alıp bir tanesini ağzına atmıştım ki muhteşem murat babam konuştu"e gelin kızım aşiretimizin soyunu devam ettirecek torunum ne zaman geliyo" Oha daha ikinci günüm lan noluyonuz.Tabi bide bu mahrem konu yani sizene derken beni bir sıcak bastı."daha çok erken değilmi yani çocuğumun olmasında bir sıkıntı yok ama daha evleneli 1 hafta bile olmadı"ayş inş ters karşılamaz."peh çocuğum olmuyo demiyoda daha erken diyo"ah kaynana ah seni kaynar sularda pişirsinler kaynana "Baba bu aslında bizim vereceğimiz karar ancak bizde zaten çok geciktirmeyiz genç anne babalar oluruz ama daha çok çok erken." Evet iste yine benim canım kocam son noktayı koydu."Peki oğlum öyle olsun." Azat yanagımı birden öptü ve ben şirkete gidiyorum diyerek kalktı.Tabi bende peşinden kalktım zaten o sofrada yokken pek iyi konuşmalar olucagina inanmıyorum.Aşağı avluya indigimizde Azaltın dudağına küçük bir öpücük bıraktım. Hemen yüzünde bir gülümseme belirdi.şu gülüşü için neler yapmazdım ki canım aşkımmm."hatunum akşam erken dönmeye çalışırım.Kendine iyi bak.""hayırlı günler işler aşkım sende kendine iyi bak"ve bitaneciğimi yolculadım.İçeri gittigimde Hanım Ağamızın emri üzerine sofrayı topluyorum ama bundan güceniceğimi sanıyorsa yanılıyo hemen sofrayı topladım ve yıkadım. Peki mutfağa girdiğime göre yemek yapsam fena olmaz benim yaptığım yemekleri severlermi bilmiyorum ama yapsam nolurki aman bisey olmaz ilk iş pizza yapıyım o zaman sonra domates çorbası safranlı pilav ve murat babanın en sevdiği yemek bamya ve safranlı pilava en çok yakışan etli bamya yapalım aslinda bide çayın yanına kek yaparım pizzayla ikisini bir servis ederiz.Bide çoban salata tamamdır.Hızlı bir sekilde yemeklerimi yaptım tam bir buçuk saat geçmiş neyse pek hızlı degilmisim çaktırmayın.Evet yine canım sıkılıyo ve leyla cadısı bana bulaşmadan ben evi felan süpiriyim.Evi süpürdüm sonra yerleri sildim çamaşır odasına biriken az bir ütü vardı onları ütüledim.Son olarak avluyu yıkar ve sofrayı kurmaya yardım ederim.Hemen suyu felan ayarlıyıp avluya çıktım ama sacim sürekli önüme geliyodu bu nedenle sacma salas bir topuz yaptım ve avluyu yıkamaya başladım.O sırada konağın büyük kapısı açıldı.Ay aşkım gelmiş hemen koşup sarıldım."Azra bu halin ne napıyosun sen bir de dapdar taytı giymişisin."Hayatım önce hoş geldin sen yokken konakta canım sıkıldı bende temizlik yaptım ne var bunda senin biseye canın mı sıkkın?" "Özür dilerim aşkım ya ben birden sert çıktım hoş buldum bu arada hemde fazlasıyla şu gögüslerini kapa yoksa bu isin sonu yatak odasında biticek."off sapık adam ya ama yinede cok tatlı."hadi aşkım sen geç içeri kızlar sofrayı kurmustur .Bende şu tarafıda şey edip geliyorum."tamam aşkım da yorma kendini çabuk gel ama sofraya bu kıyafetle gelme olurmu." Kiskanc aşkımmm."Tamama bitanem hadi kapıda kaldın geç.Ben giyinip geliyorum."Azat gittikten sonra hemen avlunun kalan köşesini de yıkayıp sildim uzerimi değiştirdim masaya gittigimde herkes oturmuştu bende oturunca yemege başladık herkes yemeğini beğenmisti sanırım çünkü hepsi yiyordu ama canım bitanecik leyla annecik yemiyodu."Zehra gel benim yemeğimi degistir yanmış yanmış bana dolaptakı biber dolmasini getir." Ulan uyuz karı "Zehra abla sen zahmet etme ben zaten kalkıyorum hem cayida hazirlariz ben getiririm annemin yemeğini."Zehra ellerine sağlık yemek güzel cok güzel olmuş.""sağolun ağamda bugün yemekleri eşiniz yaptı."Ayh utandım bi bi şey oldum ya "O zaman ellerine sağlık güzel hatunum.""afiyet olsun kocacımm"inat değilmi ulan sadece su kadına inat bile olsa askimla cok iyi geçinip erkek cocukta vericem bu kadınıda ortsdan ikiye çatlatıcam.Neyse şimdik gidelim ve leyla hanimin yemegini getirelim.
********
Çaylar içildi pizzam ve kekim beğenildi.Şimdi canı yaramazlık isteyen Azat beyi mutlu etmek .........
1152 kelime baya hatta baya baya geç geldim ama uygulamayı silmistim geri yüklediğimde okuma sayısının arttığını görunce yazmaya devam etmeye karar verdim.Herkese teşekkür ederim bu arada. Bide küçük bir ricam 🌟 cika dokunabilirmisiniz. Tekrar teşekkür ederimm