Benim adım Beren ismimin anlamı güçlü kuvvetli demektir.
Annemin adı Lisa babamınki Serkan. Annemin ismini okuduğunuza göre annemin yabancı kökenli olduğunu anlamışsınızdır. Babam ise İzmirlidir .Baba mesleği denizcilik olduğu için babamda bir yat tutup geçimini öyle sağlamışdır.
İkisinin tanışma öyküleri aynı masallardaki gibidi.Söylemiştim babam denizde bir tur şirketi gib i birşey yapıyor. E tabiki beyninizde birazcık birşeyler hayal kurmuşsunuzdur. Annem İngiltere'den tatile İzmire gelmişti arkadaşlarıyla. Denizde gezip tur atmak içinde babamın tur şirketine gelmişti. İşte ilk görüşte aşk o an gerçekleşti.
Sonrada olanlar oldu. Annem bana hamilekaldı. Evet,annem ile babam evlnmeden annem bana hamile kaldı. Annemler ilk yanlışını yaptılar. Sonra annem babama hamile kaldığını söyleyince babam olamaz ben bu çocuğu kabul etmem dedi. Annem çok ısrar etti. En sonunda babam kabul etmedi. Ve ben annem ile sokakta kalmıştık. Annem ingiltere'ye babasının yanına gitti. Herşeyi açıkladı. Dede m hiç bir şeyi kabul etmedi. Ve en sonunda bu çocuğu ancak düşürürsen seni kızım olarak kabul edebilirim dedi. Annemde artık annelik duyguları çalışmaya başlamıştı. Bazen insan yalnız kalmak isterdi. Yaptıklarını düşünmek için sadece 1dakija bile yeterli olabilirdi.
Annem dedeme karşı çıkıp beni doğurmak istediğin i söyledi.Artık ben doğdum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlışlıkların Arasında Kalan Çocuk
No FicciónAnnesi ve babasının yaptığı yanlışlıklar arasında kalan bir çocuğun hikayesi.