asıl Nefes çağlayan

12 2 0
                                    

1 yıl öncesine: güzel bir güne uyandim yine . Hic bir sey sinirimi bozamazdi benim zaten yakarim onu zaten. Okul için hazirladim okula geldiğimde bir çift kiz grubu bana bakip gülüyordu ne olduğunu çözemedim ama ters ters baktim ne olduğunu öğrenmek için.en yakin arkadaşım Buğlemin yanina gittim. Neler oluyor buğlem?
Tatlım barış pisliği ..maalesef millete seninle ilgli olur olmaz şeyler anlatmış. Bu arada pislik diyorum buna ben bile üzülüyorum ama barış nasil birden bu kadar çirkin bir insan oldu anlamadim :(
Ya. Buğlem ne oldu barış kime ne anlatmış???? (barış koçak benim hayatimin anlami, sevdiğim kişi, ona acayip güveniyorum hayatimda ailemden önce gelir çünkü her zaman her yerde o benim yanimda ailemle tartismlarimda bile beni yanliz bırak madi.) ama peki şimdi ne yapti ki ???

NEFES . bak uzuliceksin ama ..ama mecburum barış hic de düşündümuz veya tanidigimiz biri değilmiş. Okuldaki herkese seninle eglendigini seni hiç sevmediğini fln soyledi , nedeni kim biliyomusun okula yeni gelen bir hanimefendi tüm erkek lerin dibi düştü kizi görünce tabii barisinda...

O an kalbimden vurulmusa döndüm resmem ikiye bolundum hayatimda hiç canım bu kadar yanmamisti , ailemden bile fazla değer verdiğim o insan oda bana çok değer veriyordu peki ya bizim aşkımız sadece bir "kiz" icin mi bitecekti ??? Ve asil nefes çağlayan ortaya çıkmisti bile kimse onunla oynayamazdi. O deli olduğu barışın gözlerine bir tane gecirmeliydi.. Ve dedigimi yaptım barış arka tarafta yeni gelen kiz iki slk tayfası ve barışın arkadaslari Oturuyorlardi, oraya girdigim gibi barışın gözünün üstüne bir tane yapistirdim. Herkes şok oldu tabii . yanindaki kiz "bade öztürk " beni sattığı kiz . kiza dönüp senmisin o dedim. Kiz bir özgüven kalkti noldu bizimi cekemedin buyur ta kendisidir demeye kalmadi tabi nefes çağlayan kizin saçlarına yamulmustu bile.

Arkadaşlar multi media nefes bu arada

Hayal Et Sev GülümseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin