pt 5 jgn tinggalkn aku..

129 18 2
                                    

Di rumah..

Pada malm itu hujan turun dengan lebat..tiba tiba elektrik di rumah eunji takda..so dya orng guna lilin jaa..

Eunji: omo!! Elektrik takda laa..jpp aku pasang lilin..// eunji mencari lilin di dapur..//
V: aku gn adik aku..dah biasa dengan gelap..
Eunji: ouhh...tempat kau x dak lampu ka?
V: ad but aku selalu tido luar ..sebb mak tiri aku tak suka aku..
Eunji: ouh..knpa kau dtng ke bumi?
V: sbb ayh aku suruh cari perempuan yg bernama ayumie..
Eunji: ayumie? Kawan aku? Ehh x kn dya alien kot?!
V: yaa...ayah dya alien mak dya orng bumi..so ayumie yg kwan kau tu..belum tentu tu ayumie yg aku cari..
Eunji: habis kalau kau jumpa ayumie tu?
V: aku kna blik ke planet aku..dan tak bolh ke sini lagi..hurmm
Eunji: jadi kau nk tinggalkan aku?
V : aku pun tak tahu macam mana..alamak mata kau bocor?
Eunji: bocor.? Bukan bocor laa..kalau manusia sedih air akan keluar dari mata...kita panggil air mata..alien tak pernah sedih ka?
V: kmi kalau bersedih kami akn kmi akn makn makanan pahit.. kenpa kau sedih..?
Eunji: aku teringatkan appa omma oppa aku..aku rindu sangat diarong..dan aku sedih yg kau akn tinggalkn aku..omma dah appa aku dah tinggalkan aku...aku baru nk merasai ad kwan cam kau..tpi kau jugk akn tinggal kn aku..
V: walaupun aku akn tinggalkan kau aku akn cari kau jugak satu ari nanti..// sambil memeluk. Eunji//
Eunji: thanks..// membalas pelukn v//

Mereka berpelukan sampai eunji tertido dlm pelukkn v..v membringkn eunji..lalu dya tido di tepi eunji sambil memeluk eunji dari belakang..

#bersambung ^°^


my husband alien..??otoekae!!!Where stories live. Discover now