Selesai saja eunji membuat tugasannya..dya masuk kelas bersama v.. Dya terus meletakkan kepala di atas meja..v..hanya duduk di tepinya..Tiba tiba rapmon ke tempatnya..rapmon mengambil kerusi kosong lalu duduk di tepi eunji..
Rapmon: hye syg..// sambil memegang tangan eunji//
Eunji: kau nk apa!!?
Rapmon: aku nk date gan kau..!!
Eunji: pegi laa..kau ni..!!// menolak rapmon//Rapmon terus bangun dari kerusi lalu menarik tangan eunji..eunji terkejut dengan perbuatan rapmon...
Eunji: ya!!! Kau dah kenpa?!!// marah eunji//
Rapmon: kau tak pernah paham aku..aku suka kau!! Aku syg kau!!
Eunji: kau tak phm kaa.?! Aku tak suka kau!!!
Rapmon: kau kena terima aku..sebb aku dah suka kau sjk dulu!! Kau pahm tak??!!// terus menampar pipi eunji//Pada masa tu jin masuk..
Jin: eunji!! Kau ok tak!? Ya! Rapmon kau dah gila ka??
Rapmon: kau jgn kacau boleh tak!!! // menolak jin..lalu jin jatuh//
Eunji: kau memmg gila rapmon.aku benci kau sampai bila bila...
Rapmon: aku memang gila..aku gilakan kau eunji..please stay with me...// menarik tangan eunji//
Eunji: lepaslah..nah amik ni!!// dya menendang perut rapmon lalu rapmon jatuh//V yg mengikut eunji..tanpa di sedari eunji..eunji masok tandas terus ... v mengikut eunji sampai di depan pintu bilik air.. pelajar perempuan di dlm semua menjerit..
Hana:Arhhhh...kau ni kluar laa..ni tandas perempuan laa..
Cho: haishh...kau ni...arhhhh keluar laaa!!!Eunji terkejut dengan jeritan pelajar perempuan..dya terus keluar dari tadi dan meliht didepannya v..
Eunji: knpa kau ikut aku? Kau ni..kau mana boleh masuk sini..
V: knpa pulak aku kan manusia jugak..
Eunji: kau ni...!! Abis laa aku...jom la blik dah waktu blik dah ni..mian mian dya gelong sikit..// katanya kpada orng yg di dlm tandas..//#bersambung^^