Αλλο ενα συνηθισμενο σαββατοβραδο.Σπιτι,αγκαλια με το ποπ κορν βλεποντας τις αγαπημενες μου ρομαντικες ταινιες.
Zoe Hatcher.Βαρετο κοριτσι που δουλευει σε ενα απο τα καλυτερα ιδιωτικα λυκεια της Αγγλιας.Πως καταφερα να δουλεψω σε ενα τετοιο μερος στα 20 μου;;Αληθεια δεν ξερω.
Το κινητο μου χτυπαει.Ειναι η Maddison η κολλητη μου.Ποιος αλλος!
-Ναι;,λεω και απομακρυνω το ακουστικο γιατι οπως παντα εχει βαλει στο τερμα τη μουσικη.
-Ελαααα;;Θα ερθεις αποψε σωστα;;,λεει μες στην τρελη χαρα
-Οπως σου ειπα και τις 30 προηγουμενες φορες που με ρωτησες,ναι!Θα ερθω!,λεω φανερα εκνευρισμενη
-Οκευ κανε μπανακι και ερχομαι να σε φτιαξω!,λεει και μου το κλεινει στα μουτρα
Καταλαβατε πως ειμαστε.Αυτη ειναι η ξετρελαμενη που γυριζει απο δω κι απο κει και πηγαινει με οποιον βρει.Εγω ειμαι η παναγιτσα της υποθεσης ή οπως με λεει αυτη ξενερωτη.Δεν ειμαι ομως τυπου δεν βγαινω καθολου ή φοραω ρουχα καλογριας.Ειμαι λιγακι μαζεμενη και ψαχνω για καποιον σοβαρο.
Κλεινω την τηλεοραση και ανοιγω τα φωτα.Παω και κανω μπανιο και σε λιγο ειμαι εξω.Βαζω τις κρεμες σωματος μου και φοραω ενα κοντο υφασματινο φορεματακι.Βλεπετε αρχιζω να δουλευω αυριο και η φιλη μου θελει να με διασκεδασει πηγαινοντας με σε ενα παρτυ.Το κουδουνι χτυπα και τρεχω να ανοιξω.
-Zoe!
-Maddy!
Αγκαλιαζομαστε και μπαινει μεσα.Βγαζει απο μια τσαντα ενα σετ.Ωρες ωρες την φοβαμαι...
Ειναι ενα μπορντο τζιν που εφαρμοζει καλα και κανει τα οπισθια ( :'D ) μου να δειχνουν προκλητικα και ενα λευκο τοπ που φτανει λιγο πιο κατω απο το στηθος.
-Φορα τα!,προσταζει η Maddison
Τα παιρνω και παω στο δωματιο μου.Τα φοραω και τοποθετω και το σκουλαρικι μου στον αφαλο.Το tattoo που ειχα χτυπησει πριν ενα χρονο φαινεται στο φουσκωμα του στηθους μου.Φανταστειτε καθηγητρια!
Βαζω εντονο μπορντο κραγιον,μασκαρα,μολυβι και eyeliner.Τα μαλλια μου τα ισιωνω και το ξανθο ομπρε στα μακρια καστανοξανθα μαλλια μου ειναι εμφανες.Φοραω τις ασπρες γοβες μου και ψεκαζω λιγο αρωμα.
Κατεβαινω κατω και η Maddison μενει με το στομα ανοιχτο.
-Εισαι θεαρα!Κι ακομα απορρω γιατι θες να εισαι μισητη σαν καθηγητρια;;,λεει και την κοιταω δολοφονικα
YOU ARE READING
Homework
Teen FictionΗ Zoe Hatcher ειναι μια 20χρονη καθηγητρια σε ενα μεγαλο λυκειο της Αγγλιας.Ειναι πολυ ομορφη και κανεις δεν θα πιστευε οτι κανει αυτη τη δουλεια. Ο Chris Robinson ειναι ενας μαθητης της τριτης λυκειου.Ειναι απο τα κακα παιδια ομως τυχαινει να ειναι...