Βαζω τσαϊ στην φλιτζανα για να χαλαρωσω.Κατι που κανω συνηθως οταν ειμαι μπερδεμενη,ειναι να γραψω σε ενα χαρτι τα γεγονοτα που με απασχολουν.
Χωριζω δυο στηλες στο χαρτι.Στη μια γραφω Logan και στην αλλη Chris.Αρχιζω να σκεφτομαι.Με τον Logan γνωριστηκαμε τυχαια οπως και με τον Chris.O Logan με φιλησε και επιχειρησε να μου κανει ερωτα.Απο την αρχη φανηκε να με συμπαθει.O Chris οταν συναντιθηκαμε πρωτη φορα δεν με γνωριζε και με αποκαλεσε κουκλα.Με γυρισε σπιτι.Μετα γνωριστηκαμε καλυτερα.Δεν εδειξε ουτε λιγη συμπαθεια.Νομιζω οτι τα εχει με την Tara αλλα αμφιβαλλω λιγο.Τωρα τελευταια ο Chris θελει να του αποκαλυψω τα πραγματικα μου αισθηματα.Με ειχε ξεγελασει μια φορα που πηγε να με φιλησει και μετα εφυγε και σημερα με φιλησε κανονικα.Ειναι μαθητης μου και τον βλεπω συνεχεια.
Εβαλα ενα ΕΓΩ στην κατω μερια του χαρτιου και κοιταξα το ρολοϊ.Ειναι 10 το βραδυ.Ποτε περασε η ωρα!Γραφω στο εγω ενα μεγαλο Logan και παω να ετοιμαστω.Λεω να βγω αποψε.Μονη.Ποιος νοιαζεται!
Φοραω μινι κολλητο και αποκαλυπτικο φορεμα σε κιτρινο ηλεκτρικ χρωμα μαζι με μαυρες πλατφορμες.Ισιωνω μαλλι και κανω εντονο μακιγιαζ.
Φευγω και φτανω σε ενα μπαρ που ειχα παει μια φορα με τη Maddison.Μπαινω μεσα και δεκαδες αντρικα βλεμματα ειναι κολλημενα πανω μου.Χαμογελαω απο την σκεψη μου και παω στο μπαρ.Παραγγελνω ουισκι και περιμενω τον μπαρμαν να μου το φερει.Το φερνει και το πινω ολο με τη μια και ταυτοχρονα παραγγελνω και δευτερο ενω αρχιζουν να ερχονται κερασμενα σφινακια απο δω κι απο κει.
Νιωθω το κεφαλι μου βαρυ.Μεσα στο πληθος διακρινω τον Logan.Ναι μπορει να σκεφτεστε οτι ειμαι μεθυσμενη,αλλα οχι,τον βλεπω καθαρα.Ειναι με μια κοπελα με την οποια σχεδον πηδιεται.
Δακρυα κυλανε απο τα ματια μου μιας και ειχα καταληξει σε αυτον.Τρεχω εξω και καθομαι στο πεζοδρομιο.
-Ε κοπελια!,ακουω καποιον και γυριζω
-Γεια...,λεω και επιστρεφω το κεφαλι μου στα χερια μου.
-Τι εχεις;,λεει και καθεται διπλα μου
Τον κοιταω με ενα παραξενο βλεμμα.
-Daniel.,λεει και χαμογελαει
-Zoe...,λεω και τον παρατηρω
Δειχνει στην ηλικια μου.Εχει καστανα προς μαυρα μαλλια και μαυρα ματια που φανερωνουν ενα χαριτωμενο αλλα και σκοτεινο βλεμμα.Τα χειλη του ειναι σχεδον κοκκινα και κανουν την τελεια αντιθεση με την λευκη επιδερμιδα του.Πραγματικα δειχνει εντυπωσιακα ομορφος.
YOU ARE READING
Homework
Teen FictionΗ Zoe Hatcher ειναι μια 20χρονη καθηγητρια σε ενα μεγαλο λυκειο της Αγγλιας.Ειναι πολυ ομορφη και κανεις δεν θα πιστευε οτι κανει αυτη τη δουλεια. Ο Chris Robinson ειναι ενας μαθητης της τριτης λυκειου.Ειναι απο τα κακα παιδια ομως τυχαινει να ειναι...