Μπαινω και κανω ενα γρηγορο μπανιο.Βγαινω και βαζω τις κρεμες μου.Βαζω μουσικη.Ανοιγω την ντουλαπα και βγαζω απο μεσα ενα τζιν μπορντο και ενα ασπρο τοπ μαζι με μπορντο γοβες.Τα φοραω και καθομαι μπροστα στον καθρεφτη.Κανω τα μαλλια μου μια ατιμελιτη πλαγια πλεξουδα.Κανω μακιγιαζ με μεικ απ,μαυρο μολυβι,μασκαρα,και μπορντο κραγιον.
Η ωρα ειναι 8 παρα τεταρτο.Μερικες πινελιες και ειμαι ετοιμη.Περιμενω λιγο και το κουδουνι χτυπαει.Τρεχω σαν τρελη,παραλιγο να πεσω δυο τρεις φορες,και ανοιγω την πορτα.
-Γεια!,λεω ντροπαλα
-Γεια!,λεει και με φιλαει στο μαγουλο
Τον πλησιαζω και του δινω ενα πεταχτο φιλι στα χειλη.Μετα χαμηλωνω το βλεμμα γιατι μπορει να μην ηθελε ή κατι τετοιο.
-Μην ντρεπεσαι!,λεει,σηκωνω το βλεμμα και αντικριζω εναν χαμογελαστο Logan
Νευω και φευγουμε.Μετα απο πολυ δρομο φτανουμε σε ενα διασημο εστιατορειο στη μεση του Λονδινου.
Με παιρνει αγκαλια και μπαινουμε μεσα.Ειναι πολυ ωραια.Βεβαια νοιωθω λιγο ηλιθια αφου ολοι εκει περα φορανε επισημα ρουχα.Καθομαστε και αρχιζουν να μας φερνουν φαγητα.
Τελειωσαμε το φαγητο και με πηγε σπιτι.
Ανοιγω την πορτα και του λεω να περασει.Καθεται στον καναπε κι εγω απεναντι του.Για πολλη ωρα κοιτιομαστε και ζηταμε ο ενας τον αλλο με τα ματια,ομως κανεις δεν κανει κινηση.
-Ω δεν αντεχω αλλο!,λεω και τρεχω πανω του
Καθομαι στα ποδια του και τον φιλαω.Εκεινος εχει τα χερια του στους γοφους μου και με πιεζει πανω του.Με μια κινηση με φερνει απο κατω του.Περναει το χερι του μεσα απο το εσωρουχο μου και παιζει εκει κατω.
-Logan...,λεω αναμεσα απο τους αναστεναγμους μου.
Ως απαντηση μουγκρισε.
-Δεν μπορω να το κανω!,λεω και τον σπρωχνω απαλα
-Γιατι;;,λεει
-Απλα δεν μπορω!,φωναζω και βαζω τα κλαματα
Με παιρνει αγκαλια.
-Σσσσς...Μην κλαις!Συγνωμη!,λεει και μου χαϊδευει την πλατη
Νευω με δακρυα στα ματια.
-Πρεπει να φυγω...,λεει και σηκωνεται
-Logan!,φωναζω και τρεχω προς το μερος του
Του πιανω το προσωπο και τον φιλαω γλυκα.
-Συγνωμη...,λεω ψιθυριστα μετα το φιλι
YOU ARE READING
Homework
Teen FictionΗ Zoe Hatcher ειναι μια 20χρονη καθηγητρια σε ενα μεγαλο λυκειο της Αγγλιας.Ειναι πολυ ομορφη και κανεις δεν θα πιστευε οτι κανει αυτη τη δουλεια. Ο Chris Robinson ειναι ενας μαθητης της τριτης λυκειου.Ειναι απο τα κακα παιδια ομως τυχαινει να ειναι...