Se aude soneria ceasului, care indica ora de trezire pentru Yuna. La naiba cu asta, isi spune Yuna cu hotarare, aruncindu-si picioarele jos din pat si indreptandu-se spre baie.
Facu un dus caldut, cu sapunul ei special si, dupa ce se sterse cu prosopul, isi aplica o crema. Isi elibera parul greu din benzile elastice care-l tineau strins si il perie energic. Vru intai sa-l lase liber, apoi se razgandi. Chiar daca soarele intrase in nori, dimineata deabia incepuse. Isi stranse parul intr-o coada de cal si si-l leaga cu o pamblica bleumarin. Suvitele care i se desprinsesera erau umede de la dus si se ondulau perfect de-a lungul fetei.
Yuna nu se machia mult. Numai o usoara urma de pudra pe nas si pe pometi era sufiecienta ca sa-i accentueze culoarea ca de caisa coapta a fetei si sa atraga atentia asupra reflexelor roscate ale parului ei xastaniu. Isi intinse bine fardul pe obraji si cu degetul mic, isi aplica pe buze un gel cu aroma de piersica. Isi rimela apoi putin varfurile genelor luni si negre si fu gata.
Yuna isi trase bikinii din dantela, care erau singurul articol feminin la care nu ar renunta niciodata si isi puse o pereche de pantaloni lungi negri, isi pune o camasa albastra, cu maneca trei sferturi pe care o baga in pantaloni. Ce n-as da pentru o zi in care sa fie alaturi de mine Dong-Woo - isi spune trista Yuna, incaltandu-si balerinii crem cu varful negru in timp ce isi pune pe umar o geanta micuta Chanel tot neagra.
Iesi din apartament si se indrepta spre iesirea din complex ca sa ajunga mai repede la Tae-Wook. Ajungand in strada, vede un taxi si se urca in el.
- Buna ziua, la parcul central va rog.
- Sigur.
Si pornesc spre parcul central. In timp ce se indrepta spre parc, Yuna mereu isi punea intrebari cum va fi, ce va face, ce se va intampla. Dar zambi pe faptul ca se va razbuna pe Tae-Wook. Ajunse la parc, se asigura bine inainte sa tranverseze pentru a se duce in interiorul cladirii dusmanului. Inca zambind, ea deschide usa cladirii cu aer conditionat care gazduia afacerile si casa lui Tae-Wook.
- Tu esti Kim Yuna? Intreba o femeie care statea in spatele unui birou.
- Da, raspunse Yuna.
- Domnul Tae-Wook te asteapta, du-te in biroul lui.
Yuna se inclina usor si traversa holul in directia biroului.
- Intra, draga. Te asteptam.
Yuna stand in fata usii, se inclina usor in fata lui Tae-Wook, dar nu era orice fel de inclinare, se inclina putin stand cu spatele drept, si privindu-l in ochi pe Tae-Wook.
- Buna ziua, eu sunt Yuna. Imi pare bine.
- Eu sunt Tae-Wook, ma bucur ca ai venit aici, mai ales ca fi bona fratelui meu mai mic. Sa sti ca m-am uitat pe CV-ul tau si nu e deloc rau, imi place. Esti angajata. Spund Tae-Wook in timp ce o priveste pe Yuna din cap pana in picioare, cu acei ochi ca de vultur.
- Ohh multumesc domnule.
In timp ce vroia sa mai zica ceva, Yuna a fost intrerupta de un mic copil dragalas care ii sare in brate lui Tae-Wook. Yuna se uita foarte atent la cei doi, mai ales la Tae-Wook, nu ii venea sa creada ca poate sa fie si o persoana buna, ca poate sa zambeasca si ca poate sa se comporte frumos cu cineva.
- Vad ca il iubiti mult pe..
- Micul Elison. Da asa este, el este totul pentru mine. Si de asta muncesc sa ii fac lui o viata mai buna.
- Si pentru asta iti multumesc frate. Spune micutul in timp ce se tine strans de gatul lui Tae-Wook.
- Uite, arata spre Yuna, ea este noua ta bona pe nume Yuna si sper sa va intelegeti bine.
CITEȘTI
Lupta pentru aceasta iubire.
RomanceKim Yuna este o tanara de numai 20 de ani care va trece prin multe intamplari. Ea il iubeste foarte mult pe iubitul ei Dong-woo, dar cand afla ca a fost omorat de cel care conducea mafia drogurilor Kang Tae-Wook, Yuna orbita de durere si razbunare d...