tata:Nu eu plec tu pleci.
Nuuuuuuuuu
tata:Ia valiza si pregatestete!
eu:Bine.
Am plecat repede deoarece ultima data cand am obiectat am ajuns la spital fara nicio gluma.
Dupa cateva ore.
tata:Am ajuns pleaca !
eu:Tata stiu ca ma urasti dar te rog nu ma lasa aici casa e ingrozitoare mi-e......mi-e.....f-f-frica *balbaindu-ma*
Prima oara cand imi e frica ....wow.....ce rau se simte.Casa sau mai bine castelul este negru la farestre sunt puse gratii o gramada de ciori zboara pe langa varfurile ei uriase si mai si fulgera si ploua.Tata ma ignorat si m-a aruncat din masina pe pamantul rece sper ca in casa sa nu fie vampiri.Am.intrat inauntru nu e asa urat,e...normal pentru un castel.Am vazut pe cineva si m-am apropiat.
?:Buna!Eu sunt Erik tu trebuie sa fii Jane,servitoarea nu ?
eu:Da..
Erik esta chiar dragut are parul alb cu putin mov ochelari rosii si ochii negri.(poza in media)
Erik:Am si un frate il chiama Castiel eu ii spun Cassy(se citeste Chesi)ca sa il enervez,dar el e bad boy,daca asi fi in locul tau nu i-asi spune asa.O sa il chem ca sa il cunosti.CASTIEL!!
Castiel:VIN!!El are parul rosu(roscat)ochii albastrii inchis,o zgarietura sau un tatuaj de culoarea sangelui pe fata.
Castiel:Buna.
eu:Sall.....
Castiel:Vino sa te duc in camera ta.
eu:Bine.Dupa cateva minute.
Castiel:Uite,iti place?
eu:Da.
Castiel:De mine incepi si pentru ca e seara si imi e lene o sa iti spun maine regulile asta e uniforma ta pa,ma asteapta consola si calculatorul.Nu-i asa ca arat bine si asa?
Cam atat si cu acest capitol sper ca acesta sa nu va para mic, mie imi pare potrivit daca credeti ca e mic imi pare rau si stiu ca nu va intereseaza ce scriu ingrosat aici asa ca pa! :-)