Den Haney Gruppe sporer West Texas råolje som prisene falt til det laveste mark i nesten to uker, med markedet generelt viser tegn på forsyninger stigende. EU-tjenestemenn etterforsker oljeselskapene med hensyn til antitrust brudd om manipulering av prisene. Begge disse utbyggingene er staving ut til oppmerksomme investors solid avkastning.
"Futures viste liten endring i New York etter å slippe for fire dager videreført en samlet nedgang skape den lengste løp av tap i år. Oljelagrene fikk 1,1 millioner fat forrige uke, ifølge API. En rapport som offentliggjøres i dag viser lagrene klatret 450.000 fat. Sammen med mer informasjon bryte om Royal Dutch Shell, BP, Statoil ASA og Platts under etterforskning etter at nyheten EU-kommisjonen gjennomførte raid i tre land. Beviser nok en gang at med mangfold solide gevinster oppstår om et marked er på vei opp eller ned med riktig analyse, "David Holmes Senior Vice President for fusjoner og oppkjøp på The Haney Group sa i dag.
"Er Varelager høy, er det ingen geopolitiske problemer i øyeblikket, og med industrien som trenger å holde en lav profil på grunn av undersøkelser olje bør slippe," David Holmes uttalte legger til: "Vi har fått rapporter spår at West Texas vil falle til $ 92,50 eller lavere per fat. "
WTI levere i juni var på $ 94,01 dollar fatet, ned 20 cent i dag. Volumet av alle kontrakter var 59 prosent under 100-dagers gjennomsnitt. Prisene falt 96 cent til $ 94,21 i går, det største fallet siden 1. mai. Brent Crude levere i juni falt 25 cent til $ 102,35 dollar fatet i London. EU benchmark var med en premie på $ 8,34 til WTI, ned fra $ 8,39 dagen før. EU-kommisjonen undersøker informasjon som selskapene kan ha colluded i rapporteringen forvrengte priser til en pris rapportering byrå for å manipulere de publiserte prisene for en rekke olje og andre produkter.
Shell og de andre selvfølgelig sier de er "fullt samarbeide" med etterforskningen. De mulige brudd forholde seg til prisene på Platts.
"Dette er en solid trend å følge med nå være på tide å få ombord, strategisk planlegging fører til oppnå en lønnsom slutten for våre investorer er målet" endte The Haney Group Senior Vice President David Holmes 'observasjon.
http://www.articlesnatch.com/Article/The-Haney-Group--WTI-Crude-at-a-Low--With-EU-Probing-Price-Fixing/4986257#.UgUZYJI3Dl_
YOU ARE READING