Eve gidip yatağa uzandıktan sonra bir sürü şey düşündüm ve bunlardan en önemlisi de Merti .
Ne oluyordu bana neden birden Mert aklıma girmişti onu henüz tanımıyordum bile hemen Merti kafamdan atmaya çalıştım ama başarılı olamadım . Kimdi o ? Birden aklıma nasıl girmişti ki ? İstemiyordum kafamın içinde onu , çıkıp gitsin kafamın içinden diye çok uğraştım ama nafile :( en sonunda çabalamayı bıraktım ve bugün yaşadığım her şey aklıma geldi . Masmavi gözleriyle keskin bakışlarıyla beni benden almıştı , ama hemen kendimi kaptıramazdım , bunu kendime yapamazdım onu daha tanımadan ona karşı asla duygu besleyemezdim .
Kendimi en kötüye hazırladım ve uyumak için gözlerimi kapattım . ( Bugün hem bedenen hemde ruhen çok yorulmuştum ) . Gözümü kapattıktan iki dakika sonrası bende yok sanırım hemen uyumuşum :)SABAH :)
" Ayyyy anne heryerim ağrımış " diyip uyandım güne çünkü ( heryerim aslında hiç ağrımamıştı :) yeni taşındığımız için Bugün evi yerleştirecektik ve bunu yapmak için hiç havamda değildim en iyisi pembe bir yalanla için içinden sıyrılmak oldu )
Sadece yatakları koymuştuk odalara diğer kalan herşey kutularda açılmayı bekliyordu .
Hemen yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkadım , altımda şort üzerimde askılı t-shirt vardı tam odaya kıyafetlerinin olduğu kutuya doğru yönelirken birden zil çaldı kapıya doğru ilerledim ve kapıyı açtım . Gördüklerim bende şok etkisi yaratmaya neden oldu .
Kapıdaki Mertti , elinde bir tepsi içinde kahvaltılık malzemeler vardı . Bana " Günaydın Adacım annem yeni taşındığınız için evinizde yemek olmaz diye düşündü ve bunu hazırladı , bende getirdim afiyet olsun :) " dedi bende " Teşekkür ederim Mertcim " dedim o sırada annem yanımıza geldi " aaaa siz nerden tanışıyorsunuz ? " dedi bizde aynı anda " parktan " , diyince kendimizi tutamayıp gülmeye başladık :)))
Gülmemiz bitince Mert " Ben gideyim size afiyet olsun " diyip gitti ama giderken de yapacağını yaptı bana göz kırptı şapşal hemde annem yanımdayken :) bende nezaketen kafamı salladım ve kapıyı kapattım . Annem yanımdan ayrılırken " ilk günden böyle bir çocuk hımm fena değilmiş " dedi ve gülerek mutfağa gitti bende hemen " ya anneeğğ " diye bağırdım . Hemen odama gittim tabi yüzümde aptal bir ifadeyle ve sorularla :)
1. Neden tepsiyi Mert getirdi , annesi getirmedi ? Bunu kendime sordum ve cevabı hiç de zor olmadı . Tabiki beni görmek içindi , çakal ya bu Mert tam bir çakal :))
Üzerimi değiştirmek için kutuya yöneldim ve " ohaa " dedim .
Olamaz ya Mert beni üstümü değiştirmeden görmüştü aynı keko gibiydim yataktan nasıl kalktıysam o halimle yani :(
Bu kötü olayı unuttum ve hemen üstüme bir kısa kol altıma da kot şort giyip yemek yemek için içeri geçtim , kahvaltımı hızlıca yaptım ve evdekilere haber verip hemen evimizin karşısındaki parka gittim ve oturdum Mertin gelmesini bekliyordum veeeeee beklediğim gibi hemen gelmişti " Ne o güzellik beni mi bekliyosun ? " dedi çok utanmıştım sanki anlamıştı beni , ama bende ona asla taviz vermeden " Yok canım ya ne alakası var , sadece hava çok güzel bende keyfini çıkarmak istiyorum malum burda yanlız bir insan olarak takılabileceğim arkadaşlar da yok bu aralar beni burda sık sık görebilirsin " ,dedim . O da hemen " ne demek arkadaşın yok Ada ben varım ya aşk olsun " dedi ( ayyyy olsun valla Mert yaa ) .
Yanıma oturdu bana " Neden taşındınız ? " dedi bende " babamın işi yüzünden ... " diye başladım cümleye ve anlattım .
O da " Eminim ki çok üzücü bir durum ama senin üzülmeni hiç istemem " dedi bende ona bakıp Teşekkür ederim anlamında gülümsedim .
" Hangi okula gidiceksin ? " diye sordu bende hemen " evin aşağısındaki okula gidicem " dedim ben bunu diyince " yaşasın " dedi ve sonra " "pardon yani beraber gidip geliriz diye şey yaptım yoksa neden yaşasın diyim ki " diye düzeltmeye çalıştı bende inanmış rolü yapıp " tamam tamam anladım zaten :) " dedim .
Ve biraz daha oturup sohbet ettik. Sonra ben " Anneme yardım edeyim malum şuan evi yerleştirmek için dört donüyodur " diyip yanından kalktım tam gidecekken kolumdan tuttu ve " yanlış anlamazsan telefon numaranı alabilir miyim ? " dedi .
Bende" tamam olur " dedim ve numaramı verdim . O da " ozaman bundan sonra görüşmek için illa burda takılmaya gerek yok artık burdan da konuşuruz " dedi bende kafamı olumlu anlamda salladım ve gitmek için arkamı döndüm biraz yürüdüm ve sonra bende şok etkisi yaratan o ses geldi kulağıma , bi kız sesi " MERT HAYATIMMMMM "Duyduklarım karşısında güçlü kalmaya çalışarak arkamı döndüm ve bi kız Mert e deli gibi sarılmıştı , hemen aldırış etmeyen bi hareketle önüme dönüp yürümeye devam ettim , tabiki kafamda bin tane soru belirmişti ...
O kız Mertin sevgilisi miydi ?
Eğer sevgilisiyse , neden bana o kadar samimi davrandı ?
Neden benimle ilgilendi ? Vs ,vs ,vs ...Bu soruların cevabı Mertteydi . Belki de ben kendi kendime gelin güvey olmuştum , belki Mert yeni taşındık ve yalnızım diye yanımda arkadaş olmak istedi , olamaz mı ? Olabilir ..
Off Allahım diyerek yoluma devam ettim , Acaba bu Mert kimdi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yine mi ?
Chick-LitBir genç kızın babasının işi yüzünden sürekli taşınmak zorunda olması ve .. Devamını okuyun lütfen Ama emin olun asla pişman olmayacaksınız :)))