Maya,are 20 de ani si o viata jalnica,mamaei a murit intr-un accident de masina acum 2 ani,iar tatal ei e condamnat pe viata in inchisoare pentru ca violat mai multe minore.Acum lucreaza la un club,ca ospatarita,asa ca in fiecare noapte trebuie sa suporte avansurile oricarui drogat de pe acolo.Ce viata frumoasa!
-Iar lucru,inca o noapte petrecuta printre betivi,inca o noapte minunata!spuse fata cu o nota de sarcasm in glas.
Doar ca ceea ce nu stia ea era ca seara asta avea sa îi schime toata viata.
Ajunsa la club s-a dus si s-a schimbat intr-o fusta mini neagra si o camasa pe care a ridicat-o si a legat-o deasupra buricului.
-Maya,te duci tu,te rog ,sa duci sticlele astea la masa 7?intreaba barmanul care era bun prieten cu fata.
-Sigur!Pentru ce sunt prietenii!din nou sarcasmul,nelipsit la ea.
Dupa ce a ajuns la masa 7,a observat ca erau niste barbatii pe cate nu îi mai vazu-se in acel club.Le-a pus berile pe masa si apoi a plecat,dupa ce unul dintre ei i-a zambit cu coltul gurii si a privit-o pervers.
-Hei,Christi,cine sunt tipii aia?il intreaba aceasta pe barman.
-Aia?!Nu stiu,nu i-am mai vazut oe aici!
-Nici eu!
Dupa o noapte grea ,in sfarsit se termina-se si tura Mayei asa ca aceasta s-a dus acasa.
Mergand pe strada ea tot avea impresia ca cineva o urmareste,fiind 4 dimineata,intuneric afara si singura pe strada,cred ca oricine ar avea impresia asta.Si-a bagat castile in urechi si si-a repetat in gand ca nu are de ce sa îi fie frica.
A ajuns acasa si s-a dus sa faca un dus,dupa 12 ore de lucru,exact de asta avea nevoie,sa simta picaturile de apa fierbinte cum curg pe pielea ei.Cand era la dus uita de tot ce i se intampla,doar ca de data asta nu putea sa uite un lucru,privirea acelui barbat,barbatul de la masa 7.
-De ce nu mi te pot scoate din minte?!se intreba aceasta.
A stat jumatate de ora la dus,dupa care a iesit.S-a dus in bucatarie sa isi ia ceva de mancare,dar in timp ce cobora scarile a vazut pe cineva in sufragerie la ea,in momentul acela a înlemnit.
-Esti surprinsa sa ma vezi aici?!Acesta a fost primul capitol,sper sa va placa si imi cer scuze pentru greseli. :*
CITEȘTI
Urmarita de trecut
БоевикMaya parea a fi o fata simpla,dar nu era deloc asa,era o fata extrem de periculoasa si rea.Aceasta facea parte dintr-o gasca de criminali internationali,dar se satura-se de viata asta asa ca a hotarat sa spuna adevarul politiei,dar nu tot adevarul c...