2.Propunerea

18 1 0
                                    


S-a dus in bucatarie sa isi ia ceva de mancare,dar in timp ce cobora scarile a vazut pe cineva in sufragerie la ea,in momentul acela a înlemnit.
-Esti surprinsa sa ma vezi aici?!
-Cum ai intrat in casa?!il intreaba aceasta chiar pe ...barbatul de la masa 7.
-E usor cand esti priceput,spuse acesta stand calm pe canapea.
-Pleaca pana nu chem politia!zise Maya cu o voce tremuranda.
-Hai!Cheama politia!
Aceasta a coborat usor scarile si s-a apropiat de masuta de langa canapea ca sa ia telefonul fix,dar cand sa puna il apuce,mana rece a barbatului a oprit-o.
-Uite ce e printesa,nu am venit aici sa ma cert cu tine.
-Serios,tu nu te-ai certa cu cineva care da buzna in casa ta?!
-Nu,probabil l-as snopii in bataie inainte sa poata sa faca sau sa spuna ceva!Dar nu cred ca tu esti in stare sa imi faci asa ceva mie ,nu?
-Da-mi drumul la mana!Ma doare!spuse fata.
-Si o sa doara si mai tare daca nu ma asculti!raspunse barbatul foarte calm.
-Ce vrei?
-Pe tine!Iti stiu trecutul printeso,stiu de tatl tau,de mama ta,stiu absolut orice.Si te pot ajuta sa ai o viata mai buna,decat sa lucrezi intr-un jeg de bar,unde vin tot felul de drogati.
-Nici o sansa!
Cand fata da sa se smuceasca din stransoarea baiatului,acesta o tranteste pe canapea si se apropie violent spre ea.Fata se dadea in spate in speranta ca ar fi avut vreo sansa sa scape de barbat,dar incercarile ei erau in zadar.
-Stii care e problema,pisi?!Eu nu accept nu!Asa ca n-ai sanse sa ma refuzi.
-Asa si ce mai exact ai vrea tu de la mine?!
Acesta o elibereaza pe fata din stansoare.
-Am o misiune pentru tine,printesica!
-O misiune?!spuse aceasta usor sarcastica.
-Da,o misiune!Vreau sa prind un idiot si sa îl pedepsesc putin pentru ca m-a tradat ,asa ca am nevoie de tine sa il contactezi si sa iti dai intalnire cu el!
-Sa imi dau intalnire cu el?!
-Daca m-ai repeti odata ce spun eu te pocnesc!spuse acesta enervat.Asa si cum spuneam,te intalnesti cu el si sa îi afli ascunzatoarea.
-Si tu chiar crezi ca o sa ma duca exact acolo?
-Bineinteles ca nu,dar tu o sa ai un microfon pus pe sub haine,asa ca vom auzi tot ce spune el si ne vom putea folosi de orice spune ca sa îi gasim cuibusorul.
-"Ne vom"?!Cum adica "ne vom putea folosii"?!
-Doar nu crezi ca o sa il pedepsesc singur,o sa am ajutoare.
Fata se uita la el si incerca sa perceapa tot ce se intampla,nu îi venea sa creada ca e adevarat.
-Deci ce zice printesa?!

Am terminat si capitolul 2,sper sa va placa,din nou iertare pentru greseli! :*

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 05, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Urmarita de trecutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum