Másnap Alexxal elmentünk fagyizni,meg moziba is. Egy szerelmes filmet néztünk. Nagyon cuki volt,és utána még haza is kísért. Út közben elmondta hogy ők egész nyáron Hollandiában lesznek egészen ősz elejéig. Ez egy kicsit elszomorított hogy egész szünetben nem látom.
Mikor a szünet elkezdődött elköszönt tőlem.
Már egy hónap eltelt a szünetből mikor jött egy SMS. Alex volt. Vagyis én csak azt hittem.
,,szia nen tudom hogy ki vagy,de Alex balesetet szenvedett. Én egy orvos vagyok és gondoltam írok valaki ismerősnek. A szülei még egészen jól vannak de Alex..kómában van. Dr.James
Ezt nen hiszem el. Anyának megmutattam majd elmentünk a kórházba mett Alex szülei ide a Parisi kórházba kérték hogy hozzák át. Amint bementem megláttam. Ott feküdt egy ágyon mindenféle csövekkel,meg tűkkel együtt. Tudtam hogy még él. Éreztem a légzését,és tudtam hogy nem fog itt hagyni. Beszéltem hozzá,de semmi.
Több mint egy hétig minden nap meglátogattam és elmeséltem neki a napot,mert Dr. James szerint hall engem. Egy nap viszont mikor meséltem a gép pittyegni kezdett. Nagyon megijedtem és szaladni kezdet egy orvosért. Az orvosok kiküldtek de tudtam hogy most lehetséges hogy..meghal. Sírni kezdtem. Tudtam hogy nem szabad roszra gondolni,de nem bírtam másra gondolni. A szülei is megérkeztek Alexnak.
Egy óra elteltével az orvosok kijöttek. Láttam rajtuk hogy valami baj van.
-Ugye nem..ugye nem halt meg??
-Kisasszony sajnos...Utolsó rész :2016.03.06.