Bölüm 2

17 0 0
                                    

Jimin  kızın neden koşup gittiğine bir anlam verememişti. Yürümeye devam etti ve arkadaşının evine sonunda vardı.
-Hey Jimin  hoşgeldin.
-Hoşbulduk Lay.
-Partiye geç kalmadım dimi.
-Ee biraz geç kaldın denilebilir.Neyse içeri geçelim.
Salonda toplanmışlardı. Her şey yolunda gidiyordu. Bir kız arkadan gelip elini Jimin'in omzuna attı.
-Selam sanırsam  ismin Jimin.
-Evet doğru tahmin. Peki senin adın...
-Ah çok kabayım, evet benim de adım Lara.
-Hmm isim güzel.
Kız Jimin'in elini tutup onu odaya getirdi. Biraz endişeliydi. Jimin de şaşkındı biraz. Jimin:
-Ben seni bir yerden tanıyorum ama çıkartamadım.
-Sanirsam beni küçüklükten hatırlıyorsan. Hatırlayacağını zannetmiyordum. Aradan 14 yıl geçti.
-Pardon da siz beni nerden tanıyorsunuz?
-O zaman anlatayım. Sen daha çok küçüktün. Belki 2 yaşinda  vardın. Annemiz ve babamızın canla başla çalışıp aldığı evi ben yakmıştım. Hemde  sana yemek hazırlıyordum. Daha 6 yaşındaydım.
-S..sen benim ablam mısın?
-Dur devam ediyorum. Sonra sen o evde kalmıştın. Hepimiz evden dışarı atılmıştık. Ama seni evde unuttuk. Sonra eve kim girdiyse seni o evden çıkarttı ama seni bize getirmedi. Herhalde seni o adam veya kadın büyüttü. İşte böyle, ben seni aramaya devam etmiştim. Herkes öldüğünü zannetmişti. Ama ben inanmamıştım. Ve işte karşımdasın.
-Ben ne diyeceğimi  bilemiyorum. Demek ben senin kardeşinim  öyle mi?
-Evet, inanması biraz zor ama gerçek bu.
Jimin ne diyeceğini bilmiyordu.
-Peki annemiz yaşıyor mu veya babamız?
-Maalesef 3 yıl önce trafik kazasında öldüler. Neyse içeri geçelim artık yoksa ağlicam.
Salona geçmiştiler. Jimin çok durgundu. Lay arkadan gelip:
-Hey dostum
-Ayhh korktum.
-Kanka  ne oldu sana yaa  daldın gittin.
-Yok ne dalması  yaa  bir şey düşünüyordum da.
-İyi söyleme zaten. Yakında kokusu meydana çıkar zaten.
Sonra Jimin arkalara  doğru bakındı sanırsam  ablasını arıyordu. Ama ablasını bulamadı, sanki kaybolmuştu...

Her Şey Karışık Mı Bilmem Ki?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin