Tahmin Edilemeyen Dünya

27 1 0
                                    

Bir gün, tanınmayan, eski giyisileri olan, fakir, nerdeyse hiç banyo yapmamış bi adam çıkı verir. O kokusu ve eski eşyaları insanlar tarafından fark edildiği için önü açılıp en büyük profesörlerin yanına gider.

Profesörler şaşkın bi yüzle, eski giyisili adamın adını sorarlar, ilk başta adam cevap vermez, 2. Sorduklarında "Benim adım çok da bilmeniz gereken bişey değil, asıl bilmeniz gereken şey, bu dünya gibi başka bir hayat vaaz eden bir dünya bulmaktır" profesörler bu sefer eski giyisilerinden başka bişeye dikkat etmeye başlamışlar "Eski giyisileri olan adam bunları nasıl düşündüde biz nasıl düşünemedik"

Profesörler üst düzey bir uzay gemisi yaparak, başka hayat vaaz eden dünya aramaya koyulmuşlar, bu aramalar işe yaramış, bilgisayar lar sayesinde buldukları yerde su ve oksijen olduğunu anlamışlar. Buraya kadar herşey yolunda, ama orada başka yaratıklar yada canlılar varmı?


Bunu anlamak için 3 grup asker le birlikte yeni dünya ya inen bir profesör yeni dünya yı araştırmaya başlamış herşey yolunda hatta eski dünyadan bile daha verimli olduğunu belirten profesör yeniden uzay gemisine döner. Eski dünya ya giden profesör ler hemen insanları toplayıp bu müjdeli haberi verirler. İnsanoğlu çok sevinmiş eşyalarını toplamaya başlamışlar.

Yaptıkları uzay gemilerinden 40 küsür daha yapıp yeni dünyaya koyulmuşlar. Dünya ya varlıklarında, insanlar şoke olmuş bi şekilde dünya ya bakıyorlar ve ne kadar güzel bir yer olduğunu konuşuyorlarmış.

Bütün insanlar başarılı bir şekilde aşağıya indiklerinde herşey yolunda, hayat yaşamaya başlamışlar.

Ancak profesörler birşey fatketmişler bu yeni dünyanın Ozon Tabakası olmadığını anlamışlar, tam herkeze söylicekken alarmlar çalmaya başlamış ve dünya ya bir meteor yaklaşıyormuş. Çok büyük hızla gelen büyük meteor hiç parçalara ayrılmadan, olduğu gibi dünyaya çarpan meteor yeni dünyayı 3 saniye içinde yok etmişti, herşey yolunda gidiyorken tahmin edilmeyen bir olaydan dolayı 20 milyar insan ölmüş oldu.

Profesörlere akıl veren eski giyisili adam ise eski dünyada kalıp yeni dünyanın yok olmasını izlemiştir....

Tahmin Edilemeyen DünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin