Sledoval jsem svého kudrnatého přítele,který se zrovna oblékal. Schovával jsem se pod peřinou. Většinou mi koukali jen oči. Harry věděl, že ho sleduju,ale neotáčel se.
Stál pře de mnou úplně nahý a já jen ztěžka dýchal.,,Kotě nezlob a vylez" ozval se a koukl směrem ke mně. Rychle jsem se skryl, ale Harry byl rychlejší a sebral mi deku.
Zakryl jsem si obličej ze stydlivosti. Harry si na mě sednul a ruce mi dal pryč z obličeje. ,, Miluju tě stydlivče" usmál se a zlehka mě políbil. Spokojeně jsem zavrněl. ,, To já tebe" pohlédl jsem svému příteli do očí.
HARRY:
Začal jsem mu jemně obdarovávat krk polibky.Po chvilce jsem se odtáhl od jeho krku a koukl se na jeho výraz. Měl zavřené oči a usmíval se.,,Nepřestávej" šeptl a otevřel své krásně zbarvené oči.Jen jsem se usmál.
Slezl jsem z něj a sedl si vedle. ,,Jsi to jediné díky čemu ještě žiju. Jsi mé usměvavé sluníčko" rozplýval jsem se nad jeho roztomilostí, když mi skočil okolo krku a pevně mě obejmul.Oplatil jsem.
,, Chceš se tulit?" Usmál jsem se na něj a políbil ho pod ucho. Dostalo se mi jen tichého zavrnění, tak jsem ho tedy povalil na záda a začal ho líbat od rtů po krk. Začal jsem ho i hladit po bocích.
Šimon:
Užíval jsem si každý jeho dotyk. Vrněl jsem při každém jeho polibku.Ručkama jsem zajel do jeho vlasů a jen si užíval jeho rty i dotyky. Miloval jsem je a moc. Hlavně jeho.
Políbil jsem ho na rty. Harry chtěl něco říct,ale radši jsem ho umlčel polibky. Polibky mi láskyplně oplácel.
Zdravíme vás ^^ Tohle náš první příběh. Doufáme,že se vám bude líbit:) Omlouváme se za gramatické chyby.
* Hazz&Smusa*