Stvari koje u zivotu radimo, radimo ili svjesno ili nesvjesno. Vecinom radimo svjesno greske, a nesvjesno one "dobre" stvari. Ljudi grijese na dan onoliko puta koliko su toga svjesni. Sve je to zbrckano, da se izrazim. A sto je sa sudjenim? Da li je to svjesno, nesvjesno ili nesto sto je nepojmljivo? Samo dvije osobe trebaju da daju odgovor na to. Dosta ovih gluposti, ajmo preci na pricu.
Bilo je to predprosle godine. Slavila sam 16. Rodjendan. Bilo je sve super! Svi smo bili sretni i zabrijani za party. Zivim u jednom malom mjestascu u Hrvatskoj u Slavoniji tocnije. Tamo ima dosta klubova i kafica gdje se mozete super zabaviti. No, da nastavim, cure su se okupile i bilo nas je oko 20-ak. Sve smo bile sredjene od glave do pete. Ja sam se isticala jer sam imala krunu na glavi, tako das ljudima do znanja da imas rodjendan pa ih pocastis picem. Imala sam usku, kratku, crnu haljinu. Obula sam starke posto sam jako visoka. Kosu smedju sa plavim pramenovima sam podigla u visoki rep, posto to najvise volim:). Dosle smo pjeske do diska, posto nije bio daleko. Krenile smo plesati cim smo usle. Vristale smo, pjevale, grlile se, ma prava zabava za pamcenje! No kad sam ga vidjela, stala sam i blenila. Nisam mogla reagirati nikako. Glazba i je dalje tukla, a meni srce jos jace. Usao je u disko sa prijateljima iza njega. Nisam znala sta da radim, samo sam gutnila rijeci. Isao je prema podiju na kojem sam ja bila. Svi su oko mene plesali, a kao da se vrijeme zaustavilo. Isao je prema sredistu plesnog podija. Ja sam ga gledala i on je plesao. Prepoznala sam ga nakon 5 min jer sam skuzila da slici na moju frendicu iz drugog razreda. To je njen stariji brat. Ima 19 godina i ide u Karlovac na faks. Plesao je i bio je dosta sretan. Ja sam nastavila kao da se nista nije desilo. Onak wtf... nego dosla je Katarina (moja BFF): "Iva, dodji sa nama plesati!" rekla je sretno. Jedva sam ju cula koliko su cajke udarale...naravno cajke, nazalost ali sta drugo. Ja kako sam dosla do cura, on je bio okrenut ledjima prema meni. Ja sam plesala i ogledavala se. Slucajno sam se jako zabila u njega. On se okrenuo. Problijedila sam i nisam znala ni kako se zovem, a ne sta se desilo. "O, OPROSTI MOLIM TEE!" pokusao je sto glasnije se ispricati da cujem. "NEMA VEZE! OPROSTI MENI!" odgovorila sam mu glasnije. Pruzio mi je ruku da se dignem, posto su svi plesali oko mene da me ne bi jos netko zgazio. Haha. "HVALA TI!" viknula sam. "MA NISTA! KAKO SE TI ZOVES?" pitao me je. "IVA! TI?!" pitala sam. "JOSIP! IZGLEDAS MI POZNATO!" rekao je. "I TI MENI SE SVIDJAS!" o moj Boze! Ovo nije trebao izletjeti! "MOLIM? STO SI REKLA NE CUJEM?" hvala Bogu da nije cuo od glazbe. "AJMO VAN DA PRICAMO NE MOGU OVAKO!" uzeo me je za ruku i odveo van. Bilo je jako hladno pa mi je on pruzio njegovu jaknu, crnu, toplu i jos i dan danas osjecam njegov miris. Vjerujte mi. Fino sam se skupila da se utoplim, a on mi se smijao. "Sto se smijes? Ja se ovdje smrzavam a ti tako!" rekla sam mu na nekakav bahat nacin. "Hej, nemoras odma grubo, malena. Samo si smijesna kad tako se skupis." rekao je sa ogromnim smjeskom na licu. Taj osmijeh pamtim i dan danas. Ti bijeli veliki zubi. Zagledala sam se u njega dok smo sutjeli kao da nemamo jezik. "Nego, hvala ti na onome sto si me podigao. I da, ja tebe znam. Ti si od Helene (ta frendica o kojoj sam vam pricala)." rekla sam. "Tako je. Hehe, imas pravo. A ti si Iva? Isuse, kako si se proljepsala..." rekao je gledajuci me duboko u oci. "Pa, ummmh, hvala. I ti si..." zacrvenjela sam se jako. On je to, naravno, primjetio. "Hvala. Hehe!" rekao je stidljivo. Kako smo bili vani sami, prisao mi je i rekao da mora ici. Ja sam isto to rekla. "Hajde, da se pozdravimo." rekao je sa smjeskom. Ja sam ga zagrlila cudno, jer nisam znala sto drugo. Kad smo se par centimetara odmakli, on se zagledao u mene i poljubio me. Strastveno, prelijepo. Kao da nisam bila na svijetu. Vrijeme je stalo. Da li me netko razumije uopce? Sto je to bilo? Ljubili smo se i nismo razdvajali usne dobrih 10 minuta. Samo sam se nasmjehnula i otisla unutra. Nastavile smo party do jutarnjih sati, a on je nestao. Ujutro nisam znala sto se desilo, ne radi toga sto sam popila nego sam bila zaludjena njime.~~~OVAKO NASTAVAK USKORO! CIM STIGNEM. SKOLA ME SPRJECAVA.~~~
🔺OVA JE PRICA ISTINITA! SVAKI DETALJ OSIM MOGA IMENA!🔺
Komentirajte! Votajte! Volim vas!
VASA
Lucella_lu💋