-Taehyung-ah, mișcă-te mai repede.Stai în faţa oglinzii de mai bine de jumătate de oră.Nu crezi că vom întârzia? Nu îți ajunge? Ţi-am zis să te grăbești , hai mai repede, spune Hoseok ușor enervat.
-De ce ești așa indispus?Vreau să arat bine. *Taehyung își aranjează gulerul cămășii pentru 100 oară*
-Vom întârzia dacă mai salivezi atât de mult după tine.
-Mhmm, încă puțin, oppa, încă puțin.
Hoseok se apropie de Taehyung și îl prinde de mână trăgându-l după el, acesta oftând. Îl împinge spre ieșire închizând ușă în urmă lui .Este de înțeles că trebuie să ajungă la un interviu destul de important.
-Tae,eu cobor scările,vii ?
-Nu, logic.Nu m-am aranjat atâta timp pentru a face asta.Prefer liftul, spune acesta scuturându-și sacoul.
-Ăh,ne vedem jos , spune destul de trist Hoseok.Din perspectiva lui Taehyung
Îl privesc cum coboară scările. Își măsoară atent și calculat pașii pe care îi face.Coboara destul de rapid.E genul de tip care crede că totul este exact cum vrea el.E genul de tip care nu se lasă ușor călcat de ceilalți în picioare .E genul de tip care este mai mereu aspru.E genul ăla de tip ...da, genul ăla.Genul de băiat pe care îi vreau, îl vreau destul de mult. Locuiesc cu el de mult timp, dar niciodată nu am fost atât de atent la el întrucât să-i analizez gesturile.
Îmi mușc buza de sus și mă gândesc ce să fac.O să-l pierd dacă mai mă comport ca un antipatic.
"Aishhh,vin acum" ,spun în timpul în care încep să cobor treptele destul de energic două cate două încercând să nu fac zgomot.
Cred că a ajuns deja jos.Din perspectiva lui Hoseok
Doamne, băiatul ăsta îmi omoară bunătatea ,toată bunătatea din mine, dar îmi place. Modul în care mă tentează să-mi doresc și să mai mult să îl vreau este unul destul de... este greu să nu accepti o asemenea tentaţie.Este greu să-i reziști. Aish, nu-mi place când încercă să-mi calce și ultimul strop de bunătate pe care îl am faţă de el.
...
Aud ceva din spate, dar nu-mi dau seama cu exactitate ce este, așa că îmi continui drumul liniștit.Simt cum cineva oftateaza din spate și mă întorc brusc.
Cineva se lovește de mine,acel cineva fiind Tae. Impactul m-a făcut să mă izbesc de un perete rece ,Taehyung presându-mă de acesta. Respiram greu,sacadat. Ne priveam cu atentie ,analizându-ne conturul feţei. Se apropie mult mai mult de mine decât era. Îi simțeam respirația deasupra gâtul meu. Înghit în sec și încerc să-i spun ceva.-Parcă coborai cu liftul,nu pe scări, ,spun zâmbind.
-Pentru tine, cobor și scările.Îl priveam atent analizându-i vorbele în timp ce își aranjează părul.
- Îți simt bătăile inimii,oppa,știu că vrei și mai știu că mă vrei. Și eu m-aș vrea.
-Nu încerca să negi că tu nu mă vrei și nu vrei..
-Nu am spus asta.
-Deci mă ... *înghit în sec* și vrei să..Nu apuc să spun tot ce avem de spus, când îi simt buzele peste ale mele chinuindu-le plăcut. Își strecoară limba în în interiorul cavităţii mele bucale,eu lăsându-l să exploreze zona. În interior se petrece un adevărat război de dominare.Niciunul nu cedează.
...
După un scut timp "tăcerea" este întreruptă de Taehyung.
-Doream să fac asta de mult,ah,dar vreau mai mult, se uită la mine cu subînțeles, slăbindu-și cravată. Dar nu aici...
Mă uit pervers la el și-i arăt din ochi liftul gol, dându-mi după aceea ochii pe spate.
- În acest caz sunt total de acord cu acest lucru, spune destul de timid.
Urcăm amândoi în lift, ușile închizându-se.Mă analizează de sus în jos, de jos în sus până ajunge într-un anumit punct. Își aţintește privirea către slitul pantalonilor.Este doritor. Își umezește buzele cu subînțeles.
Vine încet spre mine și mă prinde într-un sărut amețitor în care mă simt captiv,dar nu vreau să scap din așa-zisul exil. Îmi strecor mâinile sub cămașă lui,dar nu înainte de a desface micuții nasturi ce mă despărţeau de el. Îi atac gâtul încordat pulsându-i mici sărutări făcându-l să geamă.
Gemetele ies ușor printre buzele blondului, dându-și pantalonii jos, ușor-ușor hainele dispărând fără prea mult efort.Taehyung începe să-și piardă curajul, trecând eu la acțiune, așa că îl lipesc cu pieptul de peretele liftului. Îi leg mâinile la spate cu cravata care este aflată pe jos.
Îmi face semn să mă uit spre colțul liftului unde, din buzunarul lui căzuse o sticluţă de lubrifiant .O iau și îi ung încet masculinitatea pentru a-mi fi mai ușor să mi fac treaba, mușcându-și buza inferioara.
L-am penetrat destul de tare lăsându-l să scoată un geamat puternic strângând capetele cravatei în maini.Din perspectiva naratorului
Durere își face simțită și mai mult prezenta, intensitatea gemetelor formând un cântec plăcut pentru auz, făcându-i și mai excitaţi ca înainte.
Se aud zgomote înfundate pline de plăcere....
La terminarea actului, orgasmul și-a făcut apariția.
Își caută dezorientaţi hainele.Se îmbracă rapid, dar prea tarziu. Au întârziat deja la interviu.