24.9.2012 - 11:35
"Co tak na mě zíráš?! Myslíš si, že ti nějak pomůže když na mě budeš takhle zejrat ? Kámo, ty jsi už na dně, doufám že to s tebou bude ještě horší, vždyť se koukni ! Nikdo tě tu nemá rád a nikdy nebude, jsi jen nějaká hnusná troska! "
Tak přesně takhle na mě každý den křičí můj dávno bývalí dost dobrý přítel ze střední školy. Chodíme spolu do práce, pracujeme v železářství a to protože jsme na tu dobu, kdy jsme měli krizi nemohli nic jiného sehnat. Ale stěžovat si také nemůžu, vydělává nám to poměrně dost, vystačíme si s tím. Ptáte se jak to s ním takhle každý den vydržím ? Je to těžké, protože jsem psychicky zničený, už jen přežívám, nechávám ho, ať na mě křičí. Když se mu to líbí, tak ať klidně, ale někdy na to doplatí, to říkám narovinu. Bude pokračovat a dopadne to pro něho docela zle. Ale to on netuší, myslí si,že je tady šéf a prostě ten nejvyšší,že si může dělat co se mu zamane.
" Jsi neslyšel kurva?! Máš pracovat,ne myslet,to ty neumíš ! Tak se do háje zvedni a začni něco dělat !"
Znovu na mě křičí a já to už nevydržím a odpovídám mu
" Ty by jsi měl mlčet ! Zasedl jsi se na mě a já nevím proč ! A jestli k tomu máš nějaký důvod hned mi ho řekni, protože by mě to celkem zajímalo ! Myslím,že jsem ti nikdy nic zlého neudělal! "
Neodpovídá, je ticho. Bylo mi to jasné,nemá žádný důvod, jenom se na tom baví, jak jinak. Tak na to kurva doplatí, už roky ho takhle snáším, ale to musí přestat. Už se to konečně musí vyřešit. Musí to skončit. A já vím jak na to, jen to budu muset naplánovat a promyslet, nechci na to doplatit. On musí umřít.
"Hele, jak často jsi mimo domov?"
Ptám se ho.
"Moc často ne, radši si užívám doma se svojí manželkou. Víš jak to myslím, trochu ji prohnat ! "
"No,tak to chápu. Rád bych si taky takhle užil,myslíš že by to šlo zařídit ?"
Mám chuť si pěkně pohrát s tou ženskou, než její manžílek umře, aby zjistila, že jsem mnohem lepší a šla po jeho smrti zamnou. Což je další důvod k jeho smrti, ukradl mi moji vysněnou. Mám k němu takovou nenávist !
"Mno, sice tě nesnáším, ale myslím že tohle bych pro tebe udělat mohl." odpovídá.
Tak se mi to líbí, jak se jedná o sex a cokoliv ohledně toho, hned s tím souhlasí. Typický nadržený oslizlý chlap. Divím se,že Emma, což je jméno té ženy, s ním ještě vydržela. Když ona v něm vidí dokonalého chlapa, ale skutečnost je jiná. Je mi ji líto, pokusím se ji pomoct. Za pár minut mi končí směna a já pojedu domů, daleko od toho úchyla. Budu mít aspoň na pár hodin klid, kdy nebudu muset poslouchat jeho skvělé řeči o tom, jak jsem strašný člověk. Když v práci vše dokončím, ještě se rozloučím s Petrem.
"Užij si tedy večer s tou svojí ! Doufám, že to bude skvělé! " zabrblám si pod vousy.
Tak to bych měl za sebou, teď jen sednout do mého Forda a odjet domů. Jen kdybych nebyl tak zapomnětlivý a nezapomněl kde mám klíčky od auta..
Ahoj, zdravím moji Butterflys. Nejsem zrovna fantazijní člověk, takže je pro mě těžké něco psát, ale tak snad to bude dávat časem nějaký smysl, popravdě ani nevím jakým směrem se to vydá, ale tak uvidíme =) .
ČTEŠ
Vězení za pomstu
AdventurePokus o vraždu spáchán dne 28.12.2012. Obviněná osoba provedla čin za účelem pomsty. Obviněná osoba je odsouzena na 20 let strávených ve vězení hl.m. Praha.