,,ahoj pusino !" řekl když vešel do místnosti a obmotal Anně ruce okolo boků a dal jí pusu na tvář. Mezitím se na mě ještě šibalsky usmál ,,ahoj Kyle .. taky jsem ráda že jsi tu" řekla jsem z odporem ,,ale ale copak někdo se nám tu špatně vyspal ?" zasmál se a pořád měl ruce okolo jejích boků. Ona se jen smála a líbala ho na krku. Hodila jsem na ně nechutný pohled a odešla k zábradlí. Začala jsem se protahovat a tančit. Kyle zatím jen laškoval s Annou a té se to samozdřejmě líbilo. Má nejlepší kamarádka Eleanor na mě hodila výraz jako "co se stalo Chanty ?,, " Jenom tu laškuje s holkama ale aby tančil nebo se snažil ... to ne ! Děvkař a ubožák !,, řekla jsem naštvaně a poukázala na ně. Eleanor je sjela pohledem a taky nebyla ráda že sem Kyle nastoupil. Tady se lidi opravdu snaží a nesvádí se společně do postele ,,jsou nechutný !" řekla Eleanor a uchechtla se. Ani jedna nemáme Kyla rády ..
,,tak vážení ! Máme tady velký kšeft .. budete tančit na Best Dancer's 2016 !! Takže rozdělíme se do skupin Eleanor a Jack, Zuzz a Shelly, Anna a Tommy a ... moje zlaťoučká Chanty .. " usmál se a pohladil mě na tváři. Já mu úsměv oplatila a začervenala se "s Kylem ! Jste roztomilí a dejte to do hromady ! Tak tady máte choreografie a nějak to zatančte do hromady a však víte. Máte na to 3 měsíce panstvo ! Snažte se ano ? ,, mrkl na mě a se svojí sekretářkou odešel do kanceláře. Kyle pustil Annu okolo boků a mířil ke mě. Já zůstala stát s polootevřenou pusou a zuřila jsem ! Nesnáším Kyla a mám s ním dělat choreografii ?! No tak to ne ! ,,tak to vypadá že spolu máme tančit .. a dokonce tancujeme jako hlavní pár" řekl a díval se do papírů ,,hmm super .. nic lepšího si nemůžu přát !" řekla jsem ironicky. Kyle dal papíry Shellymu a chytl mě okolo boků. Chtěla jsem se mu s jeho sevření vyvléknout ale nešlo to. Skousl si ret a chtěl mě políbit. Anna se mohla zbláznit vzteky ! Vyvlékla jsem se a dala mu facku ,,co si to dovoluješ ?!" řekla jsem a odešla. Anna se k němu hned přišla a začala ho utěšovat. Kyle ale pořád koukal jen na mě. Nesnáším ho ! Blba !
Po práci jsem jela domů a měla jsem všeho plné zuby ! .. ne jenom to že musím tančit s Kylem ale teď mě ještě balí a Anna mě zabije .. hrozně moc žárlí a já jsem samozdřejmě první na vině .. jo vypadám že jsem pořád naštvaná ale nebyla bych kdyby nepřišel Kyle ! Ale já se uklidním a bude to všechno dobré ..
Kyle je blb a tohle rozhodnutí mi zůstane ... určitě .. a to na vždycky ! ..