1

2.7K 116 282
                                    

"Ne yaparsan yap, o borcu kapatmanın bir yolunu bul!"

Patronundan bu lafları yiyip kapı dışarı postalanan Heracles, para bulmanın yollarını arıyordu. Başka ülkelere gidip iş aramak istemiyordu, çalışmak onu feci şekilde yoruyordu. Belki de on bininci defa, "Keşke bir kedi olsaydım..." diye düşündü.

Para bulmak için bedenini satabileceği ihtimali ilk aklına geldiğinde, şiddetle reddetmişti. Öyle ki, hayatında ilk kez çalışma isteği duymuştu. Fakat hiçbir ülke ona iş vermiyordu. Zamanı gittikçe daralırken, tek seçeneği, Almanya'ya gidip borçları karşılığı ona bedenini teklif etmekti.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Sen beni sapık falan mı sandın? Hayatta olmaz! Üzerine para versen bile olmaz!"

Almanya'nın tepkisi, Heracles'in düşündüğünden farklı olmuştu. Sarışın temsilci kıpkırmızı kesilmiş ve sinirle bağırmaya başlamıştı. Heracles son umudu da tükenmiş halde kapıdan çıkacakken, Almanya'nın kardeşi, eski Prusya temsilcisinin ona seslendiğini duydu.

"Hey, kedi çocuk! Yanlış kardeşe sordun. Muhteşem ben, West'ten daha iyiyim. Borçlarına karşılık seninle bir gece geçirmek hoş olurdu."

Heracles'in umutları tekrar yeşermişti. Prusya ona telefon numarasını verdi ve en yakın zamanda arayıp bir randevu ayarlayacağını söyledi. İkisinin de, Almanya'nın onları dinlediğinden haberi yoktu.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Hallo, Sadık..."

"Aleyküm selam, Ludwig. Ne oldu? Bizim işçiler sorun mu çıkardı? Kehkehkeh."

"Başlatma işçisine hindi kılıklı. Şu Heracles denen tembele bir şey söyle. Bana borcunu kapatmam karşılığı birlikte olmayı teklif etti!"

Türkiye az kalsın kalp krizi geçirecekti.

"Neeeee?! Kabul etmedin değil mi sarışın? gözünü seveyim kıyma benim velede..."

"Yok daha neler! Ama maalesef abim için aynı şeyi söyleyemeyeceğim..."

"Abin? Prusya mı? Eyvah eyvah..."

"Ja."

"Allahım sana geliyorum... Namusumuz elden gidiyor... Napıcaz lan?"

"Ben abimi dinler, ne zaman, nerede buluşacaklarını öğrenirim. Sonra da peşlerine takılırız."

"Eh napalım... Senden haber bekliyorum ha, beni yüzüstü bırakayım deme külahları değişiriz."

"Bana bırak orasını. Tchüss"

"Hadi Allaha emanet ol..."

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Kedi çocuk? Benim, Gilbert. Beilschmidt. Muhteşem Prusya olan."

"Zzz... Ha, Gilbert. Ne zaman buluşuyoruz?"

"Ooo. ne kadar da sabırsızsın, ksesesesese. Bugün saat beşte, bizim oradaki barda. Adresi mesaj olarak atarım."

"Zzz..."

"Kedi Çocuk? Heracles? Alo?? Adam resmen uyuyakaldı yahu..."

Gece (TurGre/Germancest)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin